Geplaatst: 28 maart 20169 j Hallo, Binnenkort word ik eigenaar van een echte tuinkas. Deze is zo goed als vierkant met schuine wanden. Nu is het moment om de plaatsing voor te bereiden. Wat is wijsheid? Nokrichting Noord-Zuid of Oost-West? Deur aan de noord- of zuidzijde? Graag advies.
Geplaatst: 28 maart 20169 j De tip die ik kreeg bij het plaatsen van mijn kas, was om de kant met de deur uit de wind te zetten. Er zijn bij mij op het volkstuincomplex al een paar kassen weggewaaid omdat de deur de verkeerde kant opstond To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 30 maart 20169 j Blijkbaar met de nok op de zuid-noord as en de deur in de zuid gevel. en aan welke kant plaats je dan het dakvenster? Oost of west?
Geplaatst: 3 april 20169 j Hallo, Binnenkort word ik eigenaar van een echte tuinkas. Deze is zo goed als vierkant met schuine wanden. Nu is het moment om de plaatsing voor te bereiden. Wat is wijsheid? Nokrichting Noord-Zuid of Oost-West? Deur aan de noord- of zuidzijde? Graag advies. Afgelopen winter een kasje gebouwd, nok NZ en deur op O.De eerste groente is klaar voor de oogst, geteeld in bakken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.