Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Heeft er iemand toevallig ervaring met de moestuin agenda van uitgeverij Libre?

Ik wil hem bestellen, maar twijfel nog omdat ik bang ben dat ik straks een agenda koop waar ik niets mee kan. Ik gebruik nu mijn weblog als naslagwerk, maar het lijkt me heel handig om mijn logboek daarnaast ook bij te houden in een aparte agenda die ik alleen gebruik voor het moestuinieren

Ik kan jammer genoeg ook nergens op internet iets vinden dat je ook in de agenda kan kijken....

Geplaatst:

Ik vond hem echt niet leuk... Ik was lid van Moestuin magazine en daar kon je hem goedkoop bij bestellen.

Die van Peter Bauwens is leuker! Ik kreeg er 1 voor mijn verjaardag en ik schrijf er nu voor het 2e jaar in. Erg leuk om terug te lezen wat je hebt genoteerd en ervaren. Ook het weer en het aantal mm regen enzo.

Mooie foto's, leuke recepten..

Geplaatst:
  • Auteur

Dankjewel Jorieke! Ik had al zo'n gevoel dat het niet veel moest zijn, op bol.com staat dat ie 128 bladzijden heeft en 13 mm dik is.. ...ligt misschien aan mij, maar ik vind dat nogal dun voor een agenda die pretendeert er een schat aan informatie in te hebben staan.

Ik heb even gezoch op Peter Bauwens, heb jij het moestuin werkboek? Ik zie er een op bol.com staan waar een kalender in staat van 2012, is die dan ook pas vanaf 2012 te gebruiken of maakt het niet uit? Het boek ziet er verder goed uit en erg leuk dat je zelf ook aantekeningen kan maken, dat is eigenlijk precies wat ik zoek!

Bedankt voor de goede tip!

Geplaatst:

Ja die bedoel ik

Geeft niets dat het om 2012 gaat. Er zitten lege pagina's in, en dan schrijf ik het jaartal en de dag op, en dan het feitje. Ik denk dat ik met dit boek nog wel een paar jaar kan doen. Als je em niet helemaal volkalkt het 1e jaar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.