kitchen Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 hoi ik stel me even voorBen een man van 60 jaar en door omstandigheden (werkloos) beschik ik over veel vrije tijd dieik graag doorbreng in mijn groent/fruittuin van 200 m2Helaas zijn er nog veel dagen waarop het weer me in de steek laat dus dan maar achter de lap-topom zoveel mogelijk nuttige informatie te vinden over groente en fruit kweken Foto is van nashipeer in bloei. Quote
Raquette Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Welkom! Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Toto Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Hey Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Jorieke123 Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
wilma2 Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 hoy. welkom. mooie nassi, ben er fan van. hoe oud is hij? al eerder in boei gehad? Quote
pippi Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Welkom Leuk, die nashipeer in bloei. Ik heb er eentje staan sinds dit jaar, dus ik ben allang blij dat er blaadjes aan komen. Ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Quote
Stan Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.