Daniele Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Hallo Kan iemand me helpen met wat deze vlekken zijn, ze zijn ontstaan op 1 blad van zowel een komkommer plant en 2 augurkplanten die dicht bij elkaar stonden. Dank bij voorbaat ! Quote
mariellexxx Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Ik lees even mee, volgensmij heeft 1 van mijn komkommerplanten dit ook! Ben benieuwd! Quote
Raquette Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Het ziet eruit als verbranding, iets wat kan ontstaan als de planten direct in de volle zon onder glas hebben gestaan (in een kas of vensterbank op het zuiden). De planten zullen daar verder niet heel veel last van hebben, gewoon een beetje beschermen tegen de volle zon. Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Goldfish Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Eens met Raquette. Jouw planten zijn vergeten om factor 50 op hun blaadjes te smeren. Quote
Daniele Geplaatst: 25 april 2016 Auteur Geplaatst: 25 april 2016 Heel fel bedankt raquette en goldfish Quote
steef Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 En wie weet wat dit is? Dit is direct de dag dat tie buiten gezet is gebeurd. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
AnnekeW Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 (aangepast) Te weinig voeding waarschijnlijk. Zo te zien mag hij ook wel een groter potje. Edit: zoals hierna al geschreven wordt verbranding inderdaad, in eerste instantie zag ik alleen dat gele op mijn kleine telefoonschermpje. 11 mei 2016 aangepast door Gast Quote
Lola Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 Lijkt mij verbranding van het blad. Heb je hem gelijk in de volle zon gezet? Quote
simonvb Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 Inderdaad verbranding. Waarschijnlijk van binnen direct in volle zon buiten gezet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.