gamecock Geplaatst: 26 april 2016 Geplaatst: 26 april 2016 er zijn toch wel paddenstoelen kwekers in het noorden van het land? Quote
Ferdi Geplaatst: 26 april 2016 Geplaatst: 26 april 2016 Balkbrug : http://www.havemangroen.nl/al denk ik niet dat je dit bedoelt Quote
paddestoelengek Geplaatst: 26 april 2016 Geplaatst: 26 april 2016 als je bedoeld leden van dit forum die paddenstoelen kweken....het is maar een klein groepje dat dit actief doet, je zou de verschillende draadjes moeten bekijken of er ook noordelingen bij zittenik heb m'n twijfels gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Stingeding Geplaatst: 24 juni 2017 Geplaatst: 24 juni 2017 Is hier ook ergens een draadje over de inrichting van een grow chamber?Tja hoe heet dat in het NL.... de ruimte waar de zakken/emmers tot vrucht komen. Quote
willemGN Geplaatst: 23 augustus 2017 Geplaatst: 23 augustus 2017 Ik wil er wel mee gaan starten, nu las ik dat Vreeken (wellicht anderen ook) pluggen hebben voor in levende bomen, waar de boom géén last van heeft! Iemand daar ervaringen mee? Quote [*]
Dravik2 Geplaatst: 25 augustus 2017 Geplaatst: 25 augustus 2017 geen ervaring mee maar ik zit er wel over te denken om wat beuken in de buurt met zwavelzwam te besmetten Quote
paddestoelengek Geplaatst: 2 september 2017 Geplaatst: 2 september 2017 De zwavelzwam (boskip) is parasitair. Dat betekend dat de gezonde bomen die je wilt gaan enten ten onder zullen gaan. Wat ik me afvraag is hoe je dit wilt gaan doen? Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Fruittuin17 Geplaatst: 8 september 2017 Geplaatst: 8 september 2017 Ik vroeg me dat ook af, of je paddestoelen kunt kweken op levende bomen. Zou wel ideaal zijnIk zit ook in het noorden trouwens. Ben nog niet begonnen maar wil er wel mee beginnen. Ben nu info aan het verzamelen Quote
paddestoelengek Geplaatst: 11 september 2017 Geplaatst: 11 september 2017 Ik vroeg me dat ook af, of je paddestoelen kunt kweken op levende bomen. Zou wel ideaal zijn dat overleven die bomen dus nietwat is er dan ideaal aan? Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
gitanoiwan Geplaatst: 2 november 2017 Geplaatst: 2 november 2017 Hier een aankomende grower zeg maar Erg veel interesse in in ieder geval.Maar zou wel een willen zien hoe een ander het doet zeg maar en hoe ik het het beste kan doen ........Als er iemand in de buurt zit van Zwolle graag een pbtje dan kan ik eens bekijken/afkijken hoe jullie het doen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.