Anneliesdj Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Hallo allemaal, Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Annelies en ik moestuinier in mijn achtertuin, ik vraag internet vaak om raad en kom dan veel op dit forum uit, dus waarom niet gewoon registreren? Ik heb het volgende staan: 2 rode aalbessen2 bosbessen2 kruisbessen stekjes (willen nog niet zo goed aanslaan helaas)5 wijnbessen (helaas geen plek voor meer)4 frambozen1 pruim opal (ook die heeft nog weinig gedaan maar dit voorjaar uitbundig gebloeid dus we hebben hoop)8 aardbeienEen maggiplant (eigenlijk 3 yes!)Verder nog wat kruiden en groente in de vensterbank staan,die gaan binnenkort de tuin in. Ons gazon ligt er sinds een week een in de border erachter is nog ruimte en ik wil graag een kers en een appel boom maar ben nog op zoek en twijfel nog. Quote
Toto Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Welkom Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Anneliesdj Geplaatst: 10 mei 2016 Auteur Geplaatst: 10 mei 2016 Dank je!Ik zit nog even het forum uit te vogelen. Kan ik mijn eigen berichten ook op een snelle manier terug vinden? Quote
Joycee Moes Geplaatst: 10 mei 2016 Geplaatst: 10 mei 2016 Welkom, ziet er mooi uit! Ben hier zelf nog niet lang dus helaas geen antwoord op je vraag. Quote Groetjes Joycee ----------------When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn
henkg Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 Terugvinden eigen berichten:A. Via 'mijn berichten' (in de bovenste groene balk, derde van rechts). Dat krijg je een lijst van alle topics waarin je ooit een bericht hebt geplaatst.B. Via gebruikersnaam (in de bovenste groene balk, helemaal rechts), en dan via 'profiel' naar 'zoek gebruikersberichten' (onder Statistieken). Dan zie je direct de berichten die je zelf hebt geplaatst.B. is meestal handiger. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Stan Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.