timvk2000 Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 Hoi Ik vind op de tuin overal deze plantenIs dit eeuwige moes. Wat kan het anders zijn? Groetjes tim Quote
weknow Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 Eeuwig moes waarschijnlijk niet. Dat ziet er hier anders uit en (hoewel er nogal verschillende koolachtigen - onterecht - onder die naam verkocht worden blijkbaar, ook die soms bloeien) bloeit niet en zaait zich dus ook niet uit. Wat wel? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 Nee, geen eeuwig moes nee. Misschien een soort van papaver? Dit is mijn normale eeuwig moes: (kon even zo snel geen foto vinden van de struik zelf) en dit een bonte: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
weknow Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 Papaver was ook mijn eerste gedachte, inderdaad Jorieke. (Maar ik was niet zeker genoeg om het te benoemen) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 Laat je nog een foto zien als het ding van je 1e foto gaat bloeien? Of verder groeit? Nu ben ik wel benieuwd namelijk. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
weknow Geplaatst: 11 mei 2016 Geplaatst: 11 mei 2016 Bij nader inzien......dat blad....zou het ook pastinaak kunnen zijn? (Die heeft misschien overwinterd?) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
tuinLB Geplaatst: 12 mei 2016 Geplaatst: 12 mei 2016 Dat plantje komt hier ook overal op. Heeft een lange penwortel, die zich gelukkig vrij makkelijk uit de grond laat trekken. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Bloeit ie al? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
tuinLB Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Volgens mij de eerder genoemde papaver. Komt hier ook overal op.Is vrij gemakkelijk te verwijderen, maar let erop dat je de hele wortel meeneemt. Gelukkig vindeb de beesten hier het plantje lekker want ik trek er emmers vol van uit de grond. Quote
speets Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Gelukkig vindeb de beesten hier het plantje lekker...Je weet toch dat papaver giftig is hè? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.