Nick1983 Geplaatst: 11 mei 2016 Share Geplaatst: 11 mei 2016 Hallo, Mijn tomatenplanten zijn momenteel russen de 20-30 cm groot.Ik zou deze verpotten in grotere potten. Dit zou dan de uiteindelijke pot worden voor de tomatenplanten. Dit zou 1 pot per plant zijn.Wanneer moet ik dit doen? Als ze nog iets groter zijn?Ik zou ze nog iets dieper in de grote potten zetten, tot aan het donkere bruine stuk met de wortels ? Dus nog 5 cm of zo dieper.Zo zullen er nog extra wortels aangroeien. Of is dit niet nodig? ZIe ook de foto van de huidige planten.Ik heb ook al een hokje gemaakt van houten planken (overschotjes die ik had liggen). Het is niet echt super recht, maar zolang het hok zijn nut heeft is het in orde voor mij. Er moet gewoon nog een plastieken zeil er rond geplaatst worden, als bescherming tegen veel regen. Alvast bedankt om te reageren.Nick Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 11 mei 2016 Share Geplaatst: 11 mei 2016 Ja hoor, kan nu al. En dieper zetten is zeker goed, dan vormen ze worteltjes aan de stam (daar zie je nu al kleine bobbeltjes zitten) Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Toto Geplaatst: 12 mei 2016 Share Geplaatst: 12 mei 2016 Gewoonzien dat er geen blaadjes tegen of in de grond komen (grote kans ziekte). Ook kan je zelfs de onderste blaadjes afknippen om hem nog diep te zetten. Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RenJ Geplaatst: 12 mei 2016 Share Geplaatst: 12 mei 2016 (aangepast) - 27 augustus 2023 aangepast door RenJ Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nick1983 Geplaatst: 12 mei 2016 Auteur Share Geplaatst: 12 mei 2016 ok, ik zal hierop letten.Alvast bedankt om te reageren Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.