Geplaatst: 12 juni 201114 j Hihi, wij als ex-stadsen zijn vorig jaar al een keer wezen kijken, en vandaag gaan we weer... de trekkertrek in onze 'straat'!!! Met dat ik dit type, komt er een stoet trekkers langs, die daar aan mee gaan doen. Bereden door mensen met oordoppen op/in omdat die krengen zo'n herrie maken (meer dan een normale trekker, zullen wel opgevoerd zijn ). En dan komen er ook nog wat die echt gemaakt zijn om te racen, met paarse lak en glitterende bliksemschichten enzo Lekker fout (al vinden ze het hier natuurlijk niet fout ), en echt wel gaaf facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 juni 201114 j Oh hier hebben we dat ook, volgend weekend: Powerweekend. Een heel weekend gebulder, voor de liefhebbers.feest...... Tractors by night is waar man ook aan meedoet met zijn oldtimer, elk jaar begin januari. Echt bijzonder ( en wat minder kabaal )
Geplaatst: 12 juni 201114 j Auteur Lachen! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 13 juni 201114 j Auteur View My Video facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 17 juni 201114 j Ja geweldig he, wat een hels kabaal maken die gasten. Ik woon sinds ruim een jaar in het boerenland. Mijn overbuur is boer, heeft 4 trekkers. Hij heeft vorig jaar met zijn favoriete trekker gewonnen in zijn klasse. Gaat op gewicht. Was ook een heel gedoe, hij heeft flink wat van zijn trekker afgeschroeft om op het juiste gewicht te komen, ook n andere uitlaat geplaatst voor het betere geluid natuurlijk. Hij is nu voor 2 jaar kampioen, ze organiseren het eens in de 2 jaar hier in de Beemster.
Geplaatst: 19 juni 201114 j Jullie hadden prachtig weer Jorieke, ivm verwachtte weersomstandigheden was gisteren bij ons het programma aangepast en voor vandaag afgelast. Jammer voor de liefhebbers, triest voor de organisatoren.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.