johan. Geplaatst: 28 mei 2016 Geplaatst: 28 mei 2016 Hallo allemaal, Ik ben Johan en woon in Affligem(Belgie) 50 Jaar jong.Sinds 5 jaar ben ik met een moestuin begonnen omdat we toch geen lange reizen meer maken.daar ik een redelijke grote tuin heb kan ik heel wat groentjes verbouwen.De oppervlakte van mijn moestuin is ong 96m2 de rest van de tuin bestaat uit gras en bloemen.Ik teel dit jaar witte kool,groene kool,palmkool,boerenkool,snijboontjes,boterboontjes,erwtjes,tuinbonen,spinazie,groene selder,witte selder en pompoen.Verder staat er in de tuin ook franse selder en aardpeer die elk jaar terug komen en salie. Quote
johan. Geplaatst: 28 mei 2016 Auteur Geplaatst: 28 mei 2016 Oh ja,Ik ben nog wat vergeten.Er staan ook nog rode bietjes,peterselie,zuring en sla in de tuin. Quote
Toto Geplaatst: 28 mei 2016 Geplaatst: 28 mei 2016 Welkom Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
petersmit Geplaatst: 28 mei 2016 Geplaatst: 28 mei 2016 Welkom Johan! Ik denk dat veel mensen ook iets van u kunnen leren... Leuk dat je er bij bent. Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Jorieke123 Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.