ricusg Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Hallo moestuinvrienden, mijn naam is Ricus en ik heb een piepklein moestuintje ( 6 bedjes ) met kas achter het huis. Ik heb 23 jaar een grotere moestuin gehad van 200 m2, maar nu probeer ik het wat kleiner. Op dit moment heb ik komkommer, courgette, stoksnijboon Helda, spitskool, bietjes ( 4 soorten ) worteltjes, lage capucijners Desiree, aardbeien, knoflook, cherrytomaten, struiktomaten en Oostenrijkse historische boontjes Posthornchen. In de kas heb ik aardbeien Ostara hangend aan bamboestokken, knoflook, sperziebonen Kilian, paprika's, meloenkomkommer, tomaten en aubergines.Ik ben dol op bijzondere groentensoorten en daarom koop ik mijn zaden bij Vreeken in Dordrecht. Voor liefhebbers een aanrader.Groeten,Ricus. Quote
Toto Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Welkom Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
CherryCharlie Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Hoi Ricus! Welkom! Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Erny Geplaatst: 14 juni 2016 Geplaatst: 14 juni 2016 Welkom! Maar ik snap niet zo goed waarom je de knoflook, sperziebonen (en aardbeien) in de kas hebt in plaats van buiten? Quote
Nadi Geplaatst: 15 juni 2016 Geplaatst: 15 juni 2016 Welkom Ik ben heel benieuwd naar de aarbeien die op bamboestokken hangen? heb je foto's daarvan? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.