Antoine Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 Dag mijn beste, Ik heb 3 weken geleden opnieuw augurken gezaaid omdat de vorige het niet overleeft hebben , te vroeg in de koude bak gezet om af te harden denk ik... De augurken kwamen vlot op maar zijn nu wat sprietig, dus ben ik zuinig met water. Echter ze krijgen nog geen blaadjes en hebben nu alleen nog maar de kiemblaadjes. Wel zie ik tussen de kiemblaadjes een klein puntje komen, maar dat is nog geen millimeter groot.... Wat moet ik nu doen? Wachten op echte blad?In de volle grond zetten? Hoor graag van jullie... Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted June 11, 2016 Author Share Posted June 11, 2016 Dag mijn beste, Misschien beetje onbeschoft, maar ik geef dit topic even een schopje omhoog... Ze staan nu dus al dagen buiten in het licht, matig water. En toch nog geen blad... Hoor graag jullie mening? Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 Doe eens een foto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted June 13, 2016 Author Share Posted June 13, 2016 Dag mijn beste... Eenmaal een paar dagen verder en wat geduld komen toch de blaadjes te voorschijn... Hoop ze eind van de week in de grond te zetten, dus krijgen we hopelijk dit jaar toch nog wel Augurkjes.... mmm.... Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts