Frans Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Nog geen problemen in de moestuin ? Praxis tuincentrum wil je daarbij wel helpen hoor. Onderstaande ellende kwam ik vanmiddag tegen bij een Praxis tuincentrum. Probeert men nog wat te verdienen aan van phytophthora stijfstaande tomaatjes die in de vuilniscontainer horen of is het 'gewoon maar' de incompetentie van het personeel ? (Mijn gebruikelijke datum notatie ontbreekt , foto's zijn gemaakt met gsm) Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Het personeel heeft geen idee. Echt niet. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Oh wat erg. Heb je er iets van gezegd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted June 13, 2016 Author Share Posted June 13, 2016 Nee.Het helpt toch niet als je de 'jongen met de gieter' die de plantjes verzorgt hier op aanspreekt. Ik wil wel een klachtenmail naar het betreffende tuincentrum sturen met een link naar dit topic. Dat lijkt me veel effectiever om dit soort dingen ook voor de toekomst te helpen voorkomen.. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Klacht indienen kan altijd. Wat mij betreft is het heel simpel; als je levende spullen verkoopt heb je ervoor te zorgen. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Jeetje, wat erg zeg... dat ze dat nog proberen te dumpen bij hun klanten en dan nog voor maar liefst 8,99 per plant!!! Inderdaad Schandalig! En lekker Phyto verspreiden door de hele omgeving. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thinkpad Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Je kan dit gewoon melden bij de NVWA, voedsel en warenautoriteit en de NakB keuringdienst voor planten en zaden.Dit is zonder meer schandaling van de winkel, totaal geen respect voor plant en consument. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sin Fronteras Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Ik heb dit helaas al vaak gezien, zowel bij bouwmarkten als tuincentra. Een paar maanden geleden, toen we zo'n koud weekje hadden na een prachtige periode (ik geloof begin mei?) zag ik bij een bouwmarkt een kar vol met snot staan (want meer was er niet over van de tomaten- en paprikaplanten). Niet dat ik interesse had, maar voor de lol toch eens aan de medewerkers gevraagd wat daar de bedoeling mee was. HOEZO DAN? WAT IS ER MIS MEE DAN? Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts