Jump to content

Recommended Posts

Posted

Klinkt bekend...

Het lijkt wel dat hoe kleiner het groepje, hoe meer werk je ervan hebt.....

Ik moet alleen nog even de planten verzamelen en de hapjes bakken en evt een taart....maar de thuiskok heeft de keuken gevorderd.... dus ik doe het straks wel...

Neem ook komkommer mee en wortel voor de biggen....de thuiskok is op de hoogte, maar weet niet hoeveel

Dussss geen slapende koks wakker maken hier...

Heb er zin in....

Posted

Valt wel wat mee....maar krijg dan wat moppers naar mijn kant

omkeren doen we niet...biggen gaan mee of ie het nu wil of niet. (Is inmiddels wel wat gewend hoor)

Posted

Ow ....leuk he? Vind ze allemaal wel leuk...maar die sorteerhoed is echt grappig.

Als er hier een ziek is heb ik een muts met snuggel erin....lekker warm. Ze kruipen er dan echt helemaal in. In de bak hoef ik hem niet neer te zetten....dan zwijnen ze hem helemaal onder en verkauwen de boel om van ruzie nog maar te zwijgen.....

Posted

Herkenbaar, de hangmat heb ik er ook uit gehaald meestal lag de zelfde erin maar als dan iemand anders wou.... en ik heb er een die vind het leuk om de hangmat aan te duwen en dat maakt nogal herrie. Ik had expres al een hele grote hangmat gekocht een voor katten maar ik krijg hem niet in de flat gehangen.

En ze vreten alles aan.

Posted

Jup...elke keer dezelfde....hier hangt de hangmat wel....soms ligt er een dikbil in, maar ze liggen er ook graag onder.

Een grotere hangmat werkt niet...dan is er nog steeds een die hem opeist de rest staat erbij en kijkt ernaar.

Ik vind het een crime om die dingen uit te wassen...ik heb huisjes waar bovenop een soort matje zit met klittenband. Maar die zijn ook steeds smerig...het zijn met recht zwijnen.

• 6 months later...
Posted
:thumbup:

Zijn ze niet gekruist met andere?

Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, maar tomaten zijn in principe zelfbestuivend. Er staan een cherry naast en een roma, lijkt niet op die grote hartvormige Orange Russian dus als er gekruist mocht zijn dan merk je dat vast snel genoeg. Oogst al jaren tomatenzaad, maar heb nog niet eerder kruisingen gehad. Ik heb ook nog wel zaden van Diana als je die liever wil, maar die zijn wel uit 2011.

Die van Diana 2 gezaaid en staan alle twee boven duurde alleen wat langer