angela († maart 2025) Posted September 28, 2016 Author Posted September 28, 2016 Ik wil gekleurde graag!Ik vind wit ook een kleur Quote
angela († maart 2025) Posted September 29, 2016 Author Posted September 29, 2016 Wil je nou witte of gekleurde of allebei? Ik snap het niet meer Maar ik heb wel gekleurde snijbietzaden voor je (mix). Wil je nog iets van mijn lijstje?Of iets van oogst? Quote
Anna3 Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Heb je fruitoogst? Of anders een Japanse sierkwee plantje als je daar nog van hebt. Quote
angela († maart 2025) Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Fruit oogst had ik wel maar intussen is daar alles van op of verwerkt. Kweepeer plantje heb ik voor je. Quote
angela († maart 2025) Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Ik ben alles aan het klaar zetten Wat een boel bij elkaar weer en het lijstje leek zo kort.Spullen voor de oogsttafel staan klaar.cavia mand staat klaardoos voor Jorieke staat in de gang.Nu alleen alle planten nog verzamelen Quote
Jorieke123 Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Hier staat de hele tent weer eens op de kop, maar dan ruimen we tenminste eens wat op Het scheelt dat het niet zo druk wordt als in het voorjaar Dan hoeft er niet zo heel veel opgebouwd te worden. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Klopt dit is denk ik het kleinste groepje tot nu toe.Ik ga zo gauw ik de planten bij elkaar heb alles in de auto proppen ik kan de voordeur bijna niet meer uit.En ik zit me net te bedenken dat ik nog wat moet uitsteken op de moestuin Quote
Ciska Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Klinkt bekend... Het lijkt wel dat hoe kleiner het groepje, hoe meer werk je ervan hebt..... Ik moet alleen nog even de planten verzamelen en de hapjes bakken en evt een taart....maar de thuiskok heeft de keuken gevorderd.... dus ik doe het straks wel... Neem ook komkommer mee en wortel voor de biggen....de thuiskok is op de hoogte, maar weet niet hoeveel Dussss geen slapende koks wakker maken hier... Heb er zin in.... Quote
loes Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 haha. ik zal me stilhouden. straks dan keert hij halverwege nog om Quote
Ciska Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Valt wel wat mee....maar krijg dan wat moppers naar mijn kant omkeren doen we niet...biggen gaan mee of ie het nu wil of niet. (Is inmiddels wel wat gewend hoor) Quote
angela († maart 2025) Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Ken je deze al:http://caviastal-en-creaties-ars-vivendi.jouwweb.nl/ Ik vind die sorteerhoed erg leuk. Quote
Ciska Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Ow ....leuk he? Vind ze allemaal wel leuk...maar die sorteerhoed is echt grappig. Als er hier een ziek is heb ik een muts met snuggel erin....lekker warm. Ze kruipen er dan echt helemaal in. In de bak hoef ik hem niet neer te zetten....dan zwijnen ze hem helemaal onder en verkauwen de boel om van ruzie nog maar te zwijgen..... Quote
angela († maart 2025) Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Herkenbaar, de hangmat heb ik er ook uit gehaald meestal lag de zelfde erin maar als dan iemand anders wou.... en ik heb er een die vind het leuk om de hangmat aan te duwen en dat maakt nogal herrie. Ik had expres al een hele grote hangmat gekocht een voor katten maar ik krijg hem niet in de flat gehangen.En ze vreten alles aan. Quote
Ciska Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Jup...elke keer dezelfde....hier hangt de hangmat wel....soms ligt er een dikbil in, maar ze liggen er ook graag onder.Een grotere hangmat werkt niet...dan is er nog steeds een die hem opeist de rest staat erbij en kijkt ernaar. Ik vind het een crime om die dingen uit te wassen...ik heb huisjes waar bovenop een soort matje zit met klittenband. Maar die zijn ook steeds smerig...het zijn met recht zwijnen. Quote
angela († maart 2025) Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Heb je een hangmat die gewoon aan 4 hoeken hangt of zo een op een beugel?Die met een beugel zijn helemaal lastig om te wassen je krijgt die beugel er na een paar keer bijna niet meer uit. Quote
Ciska Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 Nope gewoon op 4 hoekjes...maak wel even een foto... Maar die haren Quote
Goldfish Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 Pruim Reine is onderweg! Komt even na 12uur aan! Quote
angela († maart 2025) Posted April 14, 2017 Author Posted April 14, 2017 Zijn ze niet gekruist met andere? Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, maar tomaten zijn in principe zelfbestuivend. Er staan een cherry naast en een roma, lijkt niet op die grote hartvormige Orange Russian dus als er gekruist mocht zijn dan merk je dat vast snel genoeg. Oogst al jaren tomatenzaad, maar heb nog niet eerder kruisingen gehad. Ik heb ook nog wel zaden van Diana als je die liever wil, maar die zijn wel uit 2011. Die van Diana 2 gezaaid en staan alle twee boven duurde alleen wat langer Quote
Anna3 Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Mooi! Mijn ervaring is inderdaad ook dat zaden van 6 jaar oud nog best kunnen kiemen als je maar wat geduld hebt Quote
Recommended Posts