Guest Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Hoi, Om volgend jaar beter beschermd te zijn tegen bladluis in mijn boom heb ik de tip gekregen om Oost Indische kers als bodembedekkker te gebruiken. Iemand nog aanvullende of andere tips? (bieslook heb ik ook al eens gehoord . Heeft er iemand zaden over die ze met mij wil delen? Groet, Jelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Zorg dat lieveheersbeestjes het fijn vinden in je tuin, dat zijn goede opruimers van luizen. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Heeft er iemand zaden over die ze met mij wil delen?Nee, nu niet meer Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tikketim Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 koop 1 keer een zakje zaden en je hebt er voor de rest van je leven. Let wel op , het is al laat in het seizoen. Het helpt trouwens inderdaad om luis van een andere plant weg te lokken met OIK. Ik zet ze hier ook onder de stamrozen. Quote Hoe zie je het verschil tussen pastinaak en wortelpeterselie : https://tikketim.wordpress.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Heeft er iemand zaden over die ze met mij wil delen?Ik heb een zakje zaden over Jelle maar ik wil ze niet met je delen. Reden is dat de postzegel die ik moet plakken bijna 4 keer zoveel kost dan dat ene overbodige zakje zaad dat ik je zou kunnen sturen en dat vind ik toch wel een beetje belachelijk. Voor dit jaar ben je toch al te laat want alleen de kiemduur van oost-Indische kers bedraagt al ± 14 dagen. Wacht even tot de Lidl in het voorjaar weer zaden verkoopt , je bent dan voor 2017 ruim op tijd om te zaaien . De Lidl heeft ze zowel in de rankende als niet-rankende vorm en een zakje zaden kost maar 19 eurocentjes. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts