Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat een gedoe toch weer. Op iets te eten na staat alles nu klaar, buiten en binnen:

2016092817042374681475148707.jpg

2016092913222986521475148669.jpg

In de doos staat een proefflesje zelfgemaakte wijn (bierflesje met kroonkurk). Als je wilt zien hoe makkelijk dat kroonkurken gaat, dan neem ik het apparaat en een paar kroonkurken mee. Ook heel handig voor b.v. dunne sauzen die na openen niet meer goed afgesloten hoeven te worden.

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Inderdaad een werkje.

Ik heb nog even gekeken wat ik nog meer in de aanbieding heb. Mocht je belangstelling voor een van de spullen op het plaatje willen (behalve de happinez, die is al vergeven), dan reserveer ik het voor je en anders gaat het naar de weggeeftafel. Verder heb ik nog versteende schelpen van zo'n 115.000 jaar oud (je ziet er niet veel bijzonders aan, het lijken gewone schelpen, maar dan ondoorschijnend).

IMG887558741475221001.JPG

De grootste kans is dat er nog steeds niets van je gading bij zit, dus hoor ik niets, dan ga ik er van uit dat je geen belangstelling hebt.

Geplaatst:

Dank voor aanbod fles(sen), maar nee. Ik ga wel zelf sparen, met hulp van het restaurant vlak bij. Ik achtte de kans dat iemand een stuk of twaalf lege flessen heeft staan al erg klein, maar nooit geschoten ....

Reden van mijn last minute vraag was: Ik merkte pas gisterenmiddag dat een buurvrouw vele tientallen kilo's appels te geef heeft. Daar ga ik cider van maken. Ook als ik binnenkort begin, dan zal bottelen pas na oudjaar geschieden.

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...