Lietske Geplaatst: 20 augustus 2016 Geplaatst: 20 augustus 2016 Hallo allemaal, Welke groenten kan ik nu eventueel nog zaaien? Kan spinazie nu in de volle grond? Is vorige keer volledig doorgeschoten. Quote
janhil Geplaatst: 20 augustus 2016 Geplaatst: 20 augustus 2016 Hoi, Ik heb net een regel veldsla gezaaid. In een bedje van brekerzand, anders worden de plantjes wel erg vies. Ze zijn winterhard, dus daar heb je lang plezier van. Jan Quote
loes Geplaatst: 20 augustus 2016 Geplaatst: 20 augustus 2016 ik denk dat je hier het een en ander kan vinden: wat-zaaien-planten-in-augustus-t12027.html en alvast voor septemberwat-zaaien-planten-in-september-t12028.html Quote
speets Geplaatst: 21 augustus 2016 Geplaatst: 21 augustus 2016 In een bedje van brekerzand, anders worden de plantjes wel erg vies. Bedankt voor de tip, Jan Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Lietske Geplaatst: 22 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2016 Super, bedankt voor de tips. Ik ga er mee aan de slag en hoop dat het spul niet weer doorschiet Quote
Roelie Geplaatst: 22 augustus 2016 Geplaatst: 22 augustus 2016 Wat dacht je van rammenas? En ook radijsjes zul je nog een prima oogst van krijgen. Winterbloemkool is ook nog leuk om te doen en boerenkool uiteraard. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.