geedee Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 (edited) Aangeboden ter ruil: Mierikswortelpotje frambozenjampotje kweepeerjam met vanille gemaakt met 3:1 geleisuikertamme kastanje zaailing najaar 2015( ongeveer 30 cm groot)(gereserveerd)paarse vlinderstruik stek9gereserveerrd)forsythsia stekAH doosjes moestuintjeAardbeistekken Fragenaria Senga sengana, Fragenaria annablancaPaarse peper...de Marconi purple... nul capsine aantal beugelflessen(wijnflesmodel)broedbolletjes olifantenknoflook(gereserveerd)Laurierblad oogstWijnruit plantje(zaailing)salie oogst Gevraagd: Dahliaknollen van diverse soorten( er zijn er hier diversen gesneuveld helaas) dus als je planten over hebt, ik ontferm me graag over de knollen de hele winter Baardirissen alle kleuren (liefst die 2 kleurigen) behalve lila(want die heb ik al) geleisuiker speciaal 3:1 Aangeboden; De linkse is inmiddels leeg en naar de glasbak Van de rechtse flessen heb ik er te veel.Iemand interesse? Verder heb ik nog een rare kamerplant voor aan het plafond Ruilen? Stuur me maar een pb bij interesse. Alle glazen zijn perfect gaaf; Stof krijg je er gratis bij Iemand nog een tamme kastanjeboom? Verder neem ik nog mee:Sap en cake en tafellaken en spullen voor Jorieke Dahliaknollen meenemen voor AngelaDahliaknollen apart houden voor Jootje(komt niet dus volgende keer)Vlinderstruikstekken en kastanjeboompjes en boodschapjes voor JoriekeGeld voor GoldfishFramboosjes voor CiskaFrambozenstekken voor Henkg en Loesbroedbolletjes OK voor NasuadaDahliaknol voor KibasPotten(het liefst vierkante 2 literpotten) voor Yurasjampotjes voor Stan Iemand vergeten?? trekffaandebel! . . Edited September 26, 2016 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted September 6, 2016 Share Posted September 6, 2016 He ge,Ze staan niet op je lijstje maar, mijn frambozenhaag van 4 meter lang is nog lang niet vol genoeg met stekjes van frambozen. Er kunnen nog veeeel meer bij....en aangezien ik die van jou erg lekker vind zou je nog wat stekken van jou frambozenhaag mee kunnen nemen? De zaailing van de braam is voor jou net als de lvbs.....die doet het goed by de weg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 6, 2016 Author Share Posted September 6, 2016 Doe ik Ciska, afgesproken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 9, 2016 Author Share Posted September 9, 2016 ik heb 4 knollen van deze voor de liefhebber: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted September 11, 2016 Share Posted September 11, 2016 Ik las ergens dat jij heel erg lekkere "gewone" herfstframbozen hebt.Daar wil ik graag -indien ruim beschikbaar- een aantal stekken (snoeihout) van. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 11, 2016 Author Share Posted September 11, 2016 Stekken snoeihout?? Dus nog geen gewortelde plant, neem ik aan. Nou ik zal 30 sept een aantal planten snoeien dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 Geedee,Gewortelde stekken zou helemaal mooi zijn, maar die zul je niet hebben. Daarom is snoeihout ook prima. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 14, 2016 Author Share Posted September 14, 2016 Begrepen Henkg Mochten er nog op ongewilde plekken frambozen omhoog komen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 15, 2016 Author Share Posted September 15, 2016 De linkse is inmiddels leeg en naar de glasbak Van de rechtse flessen heb ik er te veel.Iemand interesse? Verder heb ik nog een rare kamerplant voor aan het plafond Ruilen? Stuur me maar een pb bij interesse. Alle glazen zijn perfect gaaf; Stof krijg je er gratis bij Iemand nog een tamme kastanjeboom? . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 16, 2016 Share Posted September 16, 2016 Als er verder geen mensen zijn die de kastanjeboompjes willen, dan mogen ze hier oud en grijs worden Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 17, 2016 Author Share Posted September 17, 2016 Goed Jorieke; ik neem ze voor je mee. Ik heb ook nog zaailingen wijnruit; geen idee of die buiten kunnen overwinteren, maar wie interesse heeft mag ze hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 zou ik net als Ciska ook een stekje van de framboos mogen?Ik had een plantje van Ciska gekregen maar die heeft het niet overleefd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 26, 2016 Author Share Posted September 26, 2016 Ik zal er nog snel voor je stekken; die moet je dan met pot en al ingraven want ze zijn dan natuurlijk niet geworteld....ik kan ook nog een potje van de frambozenjam meenemen in ruil voor de thee die ik bij je zag staan?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 goede ruilFrambozenjam klinkt lekker en dan is de thee voor jou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts