Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik zal inderdaad ook eens van die zakjes gaan bestellen. De suzuki fruitvlieg heeft op mijn moestuin in Woerden nog niet tot heel veel schade geleid maar vorig jaar begonnen de frambozen aan het einde van het seizoen ook zacht te worden en daar zaten allemaal larfjes in en de fruitvliegen hadden de karakteristieke zwarte puntjes op de vleugel. Dit jaar maar vallen opgehangen met drosotrap. Mijn druif heeft voor het eerst leuke trossen en die wil ik graag oogsten. Die zakjes kende ik niet maar dat werkt waarschijnlijk ook goed tegen vogels zoals die vervelende halsbandparkieten die tegenwoordig alles slopen....
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Jammer dat je net te laat bent, ik had mijn organza zakjes bij Aliexpress gekocht, maar het is nu wel 3 euro duurder geworden wegens de importheffing van de EU. Er zijn verschillende maten, ik geloof dat 20*30 cm goed is voor druiven. Ik ga ze later deze maand ook maar ophangen, beter te vroeg dan te laat.Werkt ook goed bij appels en peren, e.d.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.