Ga naar inhoud

Aangenaam, dit ben ik:

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lot, voorheen wonend in de Randstad maar sinds 3 jaar wonend in de mooie provincie Groningen. Bij mijn huis een bijbehorende tuin van 1200 m2 met 13 laagstam appelbomen, fruitbomen en struiken en sinds dit jaar een stuk moestuin van 65 m2 en weer elders in de tuin een kruidentuin. Kruidentuin is onder controle, moestuin kan, zeg maar, beter ( lees: was een kleine ramp).

Nu weet ik wel het één en ander van moestuinieren maar nog lang niet alles en de Groningse klei en soms zandgrond is best een uitdaging en zal ik daar zo nu en dan wel een hulplijn voor nodig hebben, vandaar dat ik hier terecht ben gekomen, aangenaam dus!spinnenweb79781475752473.JPGspinnenweb79781475752473.JPGappels55081475752516.jpgwijnbes22641475752566.JPGogelhuisjes42771475752598.JPG

Geplaatst:

Wow! Welkom en een nieuwsgierig vraagje: is de reden dat je in Groningen bent gaan wonen dat je daar meer ruimte hebt en goedkoper grond kunt kopen?

~ Vita rosa est ~
Geplaatst:

Bedankt voor de welkomst Ik ben in Groningen gaan wonen vanwege de ruimte, de schoonheid en de rust en ik wil mijn kinderen een echte boomklim/slootjespringjeugd geven. De huizen en grondprijzen liggen zeker lager, dat is een mooie bijeenkomst!

Geplaatst:

Welkom, mooie tuin heb je daar! Veel succes.

Neem een kijkje op mijn website over planten, samen kunnen we de klimaatsveranderingen stoppen!http://www.BlessThePlants.com

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...