Ann123 Geplaatst: 1 november 2016 Geplaatst: 1 november 2016 Staat de kruisbestomaat bij Diana als 'solanum spontaneum'? http://www.mooiemoestuin.nl/tomaat2/solanum-spontaneum/ Quote
Jill Geplaatst: 1 november 2016 Auteur Geplaatst: 1 november 2016 Ik wacht nog op een adres van Flup. Als ik deze heb zal de lijst definitief zijn.Iedereen tot nu toe akkoord? Quote www.biomoestuin.jimdo.com
pippi Geplaatst: 1 november 2016 Geplaatst: 1 november 2016 Staat de kruisbestomaat bij Diana als 'solanum spontaneum'? http://www.mooiemoestuin.nl/tomaat2/solanum-spontaneum/ Yep, dat is hem. En zij zegt dus dat hij ongeveer 1.30 hoog wordt, maar die van mij hingen vrolijk over de schutting van 1.80 heen bij de buren in de tuin. En ondanks dat zij zegt dat je niet hoeft te dieven zou ik dat zeker wel doen, want sommige takken werden bijna 2 meter lang en kropen stiekem tussen andere planten door over de grond. Quote
Ann123 Geplaatst: 1 november 2016 Geplaatst: 1 november 2016 Ik zal hem zeggen zich te gedragen. Een struik van 2m is inderdaad wel een flink beestje. En dat volgeladen met lekkere tomaatjes? Ik kijk er al naar uit. Quote
Jenneke Geplaatst: 7 november 2016 Geplaatst: 7 november 2016 Ik heb gisteren de envelop opgehaald bij Jill. Ik verklap lekker niks Pippi ik stuur je zo een pb want ik zag dat jij de volgende bent. Quote
pippi Geplaatst: 7 november 2016 Geplaatst: 7 november 2016 Ik ben de volgende, yay! Ik ben heel benieuwd wat er allemaal in zit, en ik heb van alles om te ruilen. Ik zie dat Saar de volgende is. Saar, ik stuur je vast een PB. Quote
Jill Geplaatst: 8 november 2016 Auteur Geplaatst: 8 november 2016 Flup is toegevoegd aan de lijst. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
pippi Geplaatst: 9 november 2016 Geplaatst: 9 november 2016 Ik kreeg vandaag de envelop van Jenneke, ben al druk aan het uitzoeken en ruilen. Quote
pippi Geplaatst: 11 november 2016 Geplaatst: 11 november 2016 Pffft, nou ik ben klaar hoor, was nog een hele klus. Wel een hele leuke klus! Ik heb er flink wat uitgehaald, en volgens mij ook wel flink wat bij gedaan. Handig die indeling in soorten! Ik had geen grote afsluitbare zak anders had ik nog een zak 'overig' gemaakt, dus ik heb dingen als aardappelzaad en haver nu gewoon maar ergens tussen gedouwd. Ik ben dit weekend compleet volgeboekt (dochter gaat verhuizen), dus ik hoop de envelop zsm na het weekend door te sturen naar Saar. Quote
Jill Geplaatst: 16 november 2016 Auteur Geplaatst: 16 november 2016 Is de envelop al naar de volgende ? Quote www.biomoestuin.jimdo.com
pippi Geplaatst: 16 november 2016 Geplaatst: 16 november 2016 Vanochtend is hij op de post gegaan, ik had eerder geen tijd om langs het postkantoortje te gaan. Ik zal straks even de track&trace-code doorgeven aan Saar. Quote
Jill Geplaatst: 20 november 2016 Auteur Geplaatst: 20 november 2016 Ok super.En is het pakket al afgeleverd of is dat te snel ? Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Jill Geplaatst: 24 november 2016 Auteur Geplaatst: 24 november 2016 Ok. En is ze inmiddels onderweg naar de volgende Saar? Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Saar1987 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 De enveloppe is goed door gespit en aangevuld en klaar voor verzending. Ik wacht alleen nog even op de adres gegevens van annevisse Quote
AnnVisse Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Ik ga ze je nu toesturen Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
Flup Geplaatst: 28 november 2016 Geplaatst: 28 november 2016 De envelop gaat wel heel snel, dat had ik niet verwacht!Heb hier al veel zaden klaarliggen voor de envelop, maar ben pas rond 12 december in Nederland. Misschien is het een idee om anderen dan voor te laten gaan? Dan hoeft er niemand langer dan nodig te wachten. Quote
Ann123 Geplaatst: 28 november 2016 Geplaatst: 28 november 2016 Heel snel? Tussen 9 november en vandaag 28 november is hij maar op twee plekken geweest. Ik denk wel dat het goedkomt, Flup. Er zijn er nog twee voor je. Dus zo veel vertraging gaat dat niet opleveren wanneer je pas op 12/12 in nl bent. Nadien wordt de envelop de grens overgebracht dus denk niet dat nog naar achter schuiven kan. Quote
Flup Geplaatst: 28 november 2016 Geplaatst: 28 november 2016 Voor mij gaat het best snel. Dan hoop ik dat het geen bezwaar is als de envelop pas rond de 12e naar de volgende verstuurd kan worden. Ik kan haast niet wachten, maar eerder naar Nederland gaat helaas niet in verband met een knieblessure. Quote
Ann123 Geplaatst: 29 november 2016 Geplaatst: 29 november 2016 Zaaien voor januari doen we toch niet Quote
Jill Geplaatst: 30 november 2016 Auteur Geplaatst: 30 november 2016 Voor mij gaat het best snel. Dan hoop ik dat het geen bezwaar is als de envelop pas rond de 12e naar de volgende verstuurd kan worden. Ik kan haast niet wachten, maar eerder naar Nederland gaat helaas niet in verband met een knieblessure. Geen probleem hoor! Quote www.biomoestuin.jimdo.com
AnnVisse Geplaatst: 30 november 2016 Geplaatst: 30 november 2016 Ik heb nog geen envelop ontvangen. Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.