Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bio-zadenenvelop 2016


Aanbevolen berichten

Staat de kruisbestomaat bij Diana als 'solanum spontaneum'?

http://www.mooiemoestuin.nl/tomaat2/solanum-spontaneum/

 

Yep, dat is hem. En zij zegt dus dat hij ongeveer 1.30 hoog wordt, maar die van mij hingen vrolijk over de schutting van 1.80 heen bij de buren in de tuin. En ondanks dat zij zegt dat je niet hoeft te dieven zou ik dat zeker wel doen, want sommige takken werden bijna 2 meter lang en kropen stiekem tussen andere planten door over de grond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffft, nou ik ben klaar hoor, was nog een hele klus. Wel een hele leuke klus!

 

Ik heb er flink wat uitgehaald, en volgens mij ook wel flink wat bij gedaan. Handig die indeling in soorten! Ik had geen grote afsluitbare zak anders had ik nog een zak 'overig' gemaakt, dus ik heb dingen als aardappelzaad en haver nu gewoon maar ergens tussen gedouwd.

 

Ik ben dit weekend compleet volgeboekt (dochter gaat verhuizen), dus ik hoop de envelop zsm na het weekend door te sturen naar Saar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De envelop gaat wel heel snel, dat had ik niet verwacht!

Heb hier al veel zaden klaarliggen voor de envelop, maar ben pas rond 12 december in Nederland. Misschien is het een idee om anderen dan voor te laten gaan? Dan hoeft er niemand langer dan nodig te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel snel? Tussen 9 november en vandaag 28 november is hij maar op twee plekken geweest.

Ik denk wel dat het goedkomt, Flup. Er zijn er nog twee voor je. Dus zo veel vertraging gaat dat niet opleveren wanneer je pas op 12/12 in nl bent. Nadien wordt de envelop de grens overgebracht dus denk niet dat nog naar achter schuiven kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...