Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bio-zadenenvelop 2016


Aanbevolen berichten

Mijn excuses voor de vertraging. Ik ben ziek geweest

 

De envelop is ondertussen onderweg naar Ylona

 

Zat erg veel leuks in! Maar heb zelf nog niet heel veel bio zaden. Dus er ook maar een heel klein beetje uit gehaald. Heb wel al inspiratie opgedaan voor de volgende ronde

Stil aanwezig... Informatie opzuigend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De envelop (ahum, is nu een dikke doos vol met allerlei spannends ) is veilig bij mij aangekomen. Flup had hem voor de zekerheid aangetekend verstuurd.

Ik heb er vast even een blik in geworpen en hij zit nu echt boordevol. Nu even geen tijd en geen puf, lig uitgevloerd op de bank, na een enorm drukke dag op het werk. Tja, als je in een winkel werkt zijn dit de drukste dagen

Helaas heb ik in januari pas gelegenheid om hem naar Jill te brengen, dus even geduld iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, was verplicht om de envelop in een doos te stoppen, anders kon die niet aangetekend bezorgd worden. Maar de envelop zat al behoorlijk vol, dus wie weet wordt het straks wel een soort van bio-blijezadendoos.

 

Ben blij dat de doos goed is aangekomen, veel plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Sorry mensen, het loopt allemaal een beetje in het honderd hier. Eigenlijk had ik de envelop gisteren bij Jill willen brengen, maar ik heb de griep te pakken helaas. Het nieuwe plan is nu aanstaande zondag, maar volgens Jill geven ze sneeuw op voor België. Als het weer te gek is ga ik het er natuurlijk niet op wagen. Even afwachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...