Originall Geplaatst: 12 november 2016 Geplaatst: 12 november 2016 Beste mensen . wie zou me kunnen vertellen welke onderstam ik het beste kan nemen voor bv appels,deze bestemd voor suriname waar het op een wat redelijk nat grond zal komen te staan.ik ben geheel nieuw in deze wereld van onderstammen en enten, daarom dat ik uw hulp inroep. verder zou ik ook willen weten welke onderstammen het meest geschikt zijn voor pruimen, perzikken, kersen , peren, abrikoos, deze zouden dan ook op hetzelfde stuk grond komen te staan , dus op niet al te naat, maar ook weer niet al te droog grond.(denk hierbij aan een stukje jungle) ik hoop dat er mensen zijn die me wat meer informatie hierover kunnen geven. met vriendenlijk groeten Originall Quote