angela († maart 2025) Geplaatst: 5 april 2017 Auteur Geplaatst: 5 april 2017 Morgen ga ik dat cavia voer (2x) halen voor je bij Vreeken. Nog andere wensen van hem? Nee doe maar niet ik wil eigenlijk die irissen maar de namen die erop staan kloppen al niet dus dan weet ik ook niet wat ik krijg Quote
Goldfish Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Maar je hebt wel vertrouwen in die twee wortelsoorten? Dan neem ik die wel mee. Quote
Goldfish Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Culinair knaagvoer (x2) is bij Vreeken opgehaald Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 Hier staat al weer het een en ander klaar om mee te nemen 6 dozen in de gang een verzameling planten buiten en zaailingen nog voor de raam.Boodschappen zijn gehaald en zal je zien dat ik wat ben vergeten en nog terug naar de winkel moet Er staat net 1.5 kilo zalm in de koelkast langzaam te ontdooien die is morgen dan klaar om bereid te worden voor de lunch.Dus morgen vast de auto inladen en dan kunnen we zaterdag hopelijk zonder al te veel moeite vertrekken. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Goed bezig Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 april 2017 Auteur Geplaatst: 7 april 2017 Auto ingeladen ik had voor de verandering een halve achterbank over en toen kwam ik binnen en stonden daar nog die ..... emmersen op de vensterbank plantjes voor de tafel en ik dacht klaar te zijn op het eten na. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.