Geplaatst: 24 maart 20178 j Auteur Graag Kim!De capucijnerwt heet Desiree en ik heb ook gekocht filderkraut Hilmar waar ik nog wat zaadjes van kan missen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 maart 20178 j Onthouden voor volgend jaar. Niet meer zelf pastinaakzaden kopen. Ik kan ook nog wel wat missen mocht iemand nodig hebben.
Geplaatst: 24 maart 20178 j Goed ik was vanmorgen duidelijk nog niet wakker... Jet, 3 of 4 tomaten coeur de boefjes moetj gaan lukken
Geplaatst: 27 maart 20178 j Auteur Het onsterfelijkheids kruid doet het! Voor Ciska en voor Bouwvrouwe en ik kan er nog wel een of twee stuks meer oppotten.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 maart 20178 j Als je er nog een over hebt, Appelvrouw, dan heel graag! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 27 maart 20178 j Auteur Yes..het is echt een "thing in the spring"..gelukkig maar.Onsterfelijkheidskruid voor jou Weknow We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 maart 20178 j Als je nog hebt, graag ook een onsterfelijkheidskruid voor mij! Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
Geplaatst: 28 maart 20178 j Auteur Vandaag uit de tuin opgepot enkele zaailingen jacobsladder..polemonium caeruleum..blauw of wit dat kan ik nog niet zien en een fijnstraal..Erigeron. Heeft er iemand een beetje basilicum zaad voor mij? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 maart 20178 j Oeh, jacobsladder graag Helaas, mijn basilicumzaad is opgezaaid (en vrij slecht gekiemd lijkt het ) Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 28 maart 20178 j Ik geloof dat ik wel nog wat basilicum zaad voor je heb... kijk ik morgenochtend even voor je na
Geplaatst: 30 maart 20178 j Auteur Mijn overgebleven tenen olifanten knoflook zijn nog keihard..dus wie wil...En ik heb nog een enkele Jiaogulan/onsterfelijkheidskruid te vergeven..het spul is inderdaad niet dood te krijgen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 maart 20178 j Die tenen graag! Van mijn 4 groeien er maar 2.... en en stukje kruid wil ik ook nog wel voor mijn kruidentuin.
Geplaatst: 31 maart 20178 j Jet, hoe groot moeten die bruine flesjes zijn? Ik heb van die flesjes met witte dop. Waar bijv echinacea tinctuur in heeft gezeten...zijn dat de flesjes? Je kunt er een spuit van 2.5 ml opzetten...
Geplaatst: 31 maart 20178 j Auteur Ciska het liefst 100 ml..iets groter mag ook! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.