Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je net gezaaid/geplant? (Seizoen 2017)

Jorieke123

Recommended Posts

• 1 month later...

Van de week in de kas wat dingen gezaaid: Rucola/ Rucola Frastagliata/ Snijkool Tokyo Bekana/ Komatsuma en Yskegel radijs.

Vandaag op de tuin tulpebollen van de Action gepoot.

Aardpeertjes (bloeiende soort) opgegraven en wat teruggestoken ter vermeerdering.

Mijn voorgezaaide wintersla en winterandijvie uitgepoot in de tuin (sla) en de kas (andijvie). Ik moet nog een keer winterpostelein zaaien, nu in de kas, en de koudekiemers voorzaaien. Een paar van mijn gewone andijvie zijn uit de vollegrond gehaald en naar de kas gegaan om er langer van te kunnen plukken. De voorgezaaide snijkool red russian staat ook in de kas. Ik heb gemerkt dat ze het dan veel beter doen met meer opbrengst.

• 1 month later...

Ze groeien snel hoor Mellie, zijn Annuums. Ben er ook dol op, had afgelopen jaar 6+ (ipv twee stuks andere jaren) padronnetjes staan en dat is me uitstekend bevallen. Had er altijd wel wat om te snacken.

Dit jaar dus nog meer Padronplanten.

Te vroeg? Volgens mjjn moeder ben ik al veel te laat. Mijn moeder zaait ze altijd in nov. zonder een groeilamp. Maar toch.

Vandaar dat ik dacht, ik doe ook eens eerder dan ik normaal doe. Bij haar gaat het altijd uitstekend, maar mijn moeder heeft belachelijk groene vingers. Zou dat het zijn...? Of het feit dat er geen groeilamp bij is.

Ik heb gisteren een groeikas van de Ikea gekocht. Wil die na deze hectische dagen in gebruik gaan nemen met een lading peper en paprika zaadjes

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...