willemGN Geplaatst: 13 februari 2017 Geplaatst: 13 februari 2017 Afgelopen herfst had ik kastanjes'wilde' of Paardekastanje verzameld in het park, en ik had ergens gelezen dat ze als beschermingsmechanisme een zeepachtige emulsie hebben. (Tegen knaagdieren in het algemeen.) Dus ik de kastanjes in een hoekje van mijn volkstuin doen en alles weg Zou zo'n beessie nou een schone zeepbuik hebben? Quote [*]
RobO Geplaatst: 15 februari 2017 Geplaatst: 15 februari 2017 "Eekhoorntjes, gaaien, kraaien, muizen, ratten en zwijnen, herten en paarden! zijn dol op kastanjes. " Quote
Charly Geplaatst: 15 februari 2017 Geplaatst: 15 februari 2017 Hahahah, je hebt idd vast een knager zeer gelukkig gemaakt. Die ligt ergens ondergronds uit te buiken, van heb ik jou daar. Volgend jaar beter! Quote wees bevriend met kleine dingen
willemGN Geplaatst: 16 februari 2017 Auteur Geplaatst: 16 februari 2017 Mmm...Kunnen die knagers niet lid worden van de biep en dezefde boeken lezen en dan van de kastanjes afblijven Nou ja dank voor de tip! Quote [*]
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.