Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Nasuada's ruillijst voorjaar 2017

Nasuada

Recommended Posts

Hi,

Vandaag begonnen met zaaien en heb van alles wat extra's gezaaid om zo wat ruilplantjes te hebben voor de MTFD. Natuurlijk wel afhankelijk van wat er opkomt:

Aangeboden:

Paprika Delirio F1( oranje rijk dragende kas paprika)

Mini paprika( 2 tot 3 cm) Pico Bell Yellow

2017021812331728221487428376.jpg

Gele paprika (zaadjes van een gele Lidl paprika)

Rode puntpaprika (zaadjes van een punt paprika van de markt

Ananasvleestomaat Lucky cross

2017021812305871571487428414.jpg

Vleestomaat Gigantomo. (zaten maar 8 zaden in) tomaten die 500 tm 1.5 kg kunnen worden als ik de beschrijving mag geloven

2017021812315684901487428477.jpg

Peperchocolade % purple peper (4 zaadjes van elk geplant dus ook even afwachten wat opkomt.

Gezocht:

-pioenroos

-Dahlia's (rood,paars,oranje)

-Voor de dierenweide in wording van mijn zoon/schoondochter

mannetjes loopeend ( mijn schoondochter heeft 1 loopeend tussen de kippetjes en kwakers en zou leuk zijn als er een bijkwam.

-2 leuke bijzondere kippetjes ( ze hebben 1 haan en 4 koppeltjes)

Neem mee voor de proef & eet:

Chocolade taart

Appelcider

Ruilingen:

Goldfish: krijgt :.......?? geeft Vossebes

Cisca krijgt: Gigantomo,Lucky cross. Geeft:stekken van rozen (div), orchideeen weesjes

Jorieke krijgt: geld (wax & reuzel, loopeend) Geeft 5 potten reuzel en zorro de loopeend.

Appelvrouw: krijgt Gigantomo,Lucky, cross geld Geeft een dahlia

Edited by Guest

Ik heb even gevraagd aan mijn buurman wat een mannetjes loopeend bij hem kost. 20 euro..dat is er een van 2016. Als je dat wilt neem ik er een voor je mee.

De appelazijnpotten ging ik straks bekijken voor de foto, ik heb er twee gehad. Het bleek dat er één vrijwel is doorgescheurd, dus die ruil gaat niet door want ik hou de goede..sorry.

PS ik heb wél een dahlia voor je,waarschijnlijk een roodgele..als ze tenminste in het goede zakje zijn gekomen...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Hi,

Vandaag begonnen met zaaien en heb van alles wat extra's gezaaid om zo wat ruilplantjes te hebben voor de MTFD. Natuurlijk wel afhankelijk van wat er opkomt:

Aangeboden:

Paprika Delirio F1( oranje rijk dragende kas paprika)

Mini paprika( 2 tot 3 cm) Pico Bell Yellow

2017021812331728221487428376.jpg

Gele paprika (zaadjes van een gele Lidl paprika)

Rode puntpaprika (zaadjes van een punt paprika van de markt

Ananasvleestomaat Lucky cross

2017021812305871571487428414.jpg

Vleestomaat Gigantomo. (zaten maar 8 zaden in) tomaten die 500 tm 1.5 kg kunnen worden als ik de beschrijving mag geloven

2017021812315684901487428477.jpg

Peperchocolade % purple peper (4 zaadjes van elk geplant dus ook even afwachten wat opkomt.

Gezocht:

-pioenroos

-Dahlia's (rood,paars,oranje)

-Voor de dierenweide in wording van mijn zoon/schoondochter

mannetjes loopeend ( mijn schoondochter heeft 1 loopeend tussen de kippetjes en kwakers en zou leuk zijn als er een bijkwam.

-2 leuke bijzondere kippetjes ( ze hebben 1 haan en 4 koppeltjes)

Neem mee voor de proef & eet:

Chocolade taart

Appelcider

Ruilingen:

Goldfish: krijgt :.......?? geeft Vossebes

Cisca krijgt: Gigantomo,Lucky cross. Geeft:stekken van rozen (div), orchideeen weesjes

Jorieke krijgt: geld (wax & reuzel) Geeft:

5 potten reuzel

Appelvrouw: krijgt Gigantomo,Lucky, cross geld Geeft een dahlia en een loopeend

OK. Ik moet maar eens kijken hoe we de loopeend meenemen. Waarschijnlijk gewoon in een doos. Ik weet niet of de kleur wat uitmaakt? Het zal misschien niet gemakkelijk zijn een kleur uit te kiezen omdat hij meestal de eerste de beste grijpt, dat geeft het minste stress. We komen dan de avond ervoor bij Jorieke aan, ik zal met haar overleggen of ze misschien iets ruims heeft om de nacht door te brengen.

Nu ik erover denk, heeft Jorieke er geen te koop? Het maakt mij niks uit om er een mee te nemen hoor, maar als zij er een kan verkopen is dat ook leuk voor haar?

Zou ik misschien ook een paprika delirio mogen?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Nu het voorjaar er aan komt, en we (nog) geen eenden hebben verloren aan roofdieren, kunnen we best 1 van onze back-up-woerden missen ja. We gaan nog een jaartje verder met onze oudere 2 'koppels' (3 dames, 2 kerels) qua broeden. Dus de jonge woerden van vorig jaar zijn redelijk overbodig.

(de 2e jonge woerd gaat de pan in, we willen proeven )

Laat maar weten welke je wilt, die uit France of uit Zelhem.

• 3 weeks later...