bertrotterdam Geplaatst: 19 februari 2017 Geplaatst: 19 februari 2017 Ter over overname mijn kas op een volkstuinvereniging in Capelle a.d. IJssel.De tuin heeft een oppervlakte van 200 m2. Het is een echt moestuincomplex dus niet de mogelijkheid om te overnachten.Ik vraag voor de overname € 500,-- prijs). Aan de vereniging moet jaarlijks € 180,-- huur betaald worden. Verder verwacht de vereniging dat je 4 á 5 keer per jaar op zaterdag een werkbeurt doet van 2 uur. Mocht je meer informatie willen stuur dan een pb. Quote
Bit Geplaatst: 19 februari 2017 Geplaatst: 19 februari 2017 altijd handig, een serie foto's er bij te plaatsen. Quote
babooshks Geplaatst: 22 april 2017 Geplaatst: 22 april 2017 Goedemiddag ik ben geïnterreseerd in de moestuin welke u aanbiedt. Is er mogelijkheid om een keer te komen kijken? Ik moet ook afwegen hoeveel tijd ik aan de moestuin kwijt ben etc en of dat voor mij haalbaar is. Maar ik ben zeker geïnterreseerd. Met vriendelijke groet, Daan Quote
babooshks Geplaatst: 22 april 2017 Geplaatst: 22 april 2017 Sorry ik ben niet zo handig met computers enzo dus prive bericht lukt me niet Quote
0xygen Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 ucp.php?i=pm&mode=compose&u=4340 Daar kan je een PB sturen aan de topic poster. Dit kan je zelf ook voor elkaar krijgen door op de naam van een gebruiker te klikken en daarna staat onder contact: stuur pb Quote
Erny Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 Rechts naast het bericht van de aanbieder kun je ook het woord Contact zien staan met een soort envelopje ernaast. Daar kun je ook op klikken om een privebericht te versturen. Maar, ik weet dat ik in een ander deel van het land woon en de tuinen hier goedkoper zijn om te pachten... maar... 500 euro ter overname??? Wat zit daar dan wel niet allemaal bij in? Schuurtje, kas, gereedschap?? En is het vragen van overnamekosten bij de betreffende vereniging wel toegestaan?En is het toegestaan om zelf een nieuwe pachter/huurder te zoeken voor de tuin, jullie werken dus niet met wachtlijsten? Zou toch echt ook wel informatie inwinnen bij de vereniging voordat er geld overgemaakt zou worden. Quote
Frans D Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 Ik vond het zelf ook al apart en zo te zien gaat het alleen over de kas. Verder lijkt het me ook wel zo netjes om dit gelijk erbij te vermelden; Al enige jaren huur ik bij onze vereniging een moestuin van 200m2 voor de prijs van 185 euro. Grond is eigendom van de gemeente. Deze gemeente heeft nu besloten dat de huurprijs na het landelijk gemiddelde willen brengen. Dit impliceert dat de huurprijs over een aantal jaren met 65% verhoogt wordt (in een aantal stappen). Ik zou in de nieuwe situatie geen 185 maar 305 euro gaan betalen. . Mijn vraag is wat betalen jullie op dit moment voor de tuin. post304619.html#p304619 Tenzij die aankomende huurverhoging van de baan is. Quote
Bit Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 Topicstarter is na 20 febr. niet meer online geweest. ps. Capelle heeft inderdaad geen wachtlijst, wij ook niet trouwens. Wij hebben ook nog 2 tuinen vrij. ( rond de 45,- voor 250m2 en geen huurverhoging in zicht ) Quote
DennisUtrecht Geplaatst: 26 april 2017 Geplaatst: 26 april 2017 Ik betaal iets van 300 per jaar in Utrecht. Geen problemen mee. 250m2. Dat is iets meer dan 1 euro per jaar per M2 Koopje vind ik. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.