Kim Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Hi Suus, ik kan nog een paar aardbeistekjes waarvan ik vrij wel zeker weet dat het ostaras zijn voor je meebrengen en heb op de tuin ook nog een junidrager staan, geen naam van echter. Gaven vorig jaar begin juni also aardbeien (leuk verjaardagsgeschenk was dat hehe). Kan ik ook enkele jonkies van missen als je wil? Quote
SuusP Geplaatst: 27 maart 2017 Auteur Geplaatst: 27 maart 2017 He Kim, Ostara's heel graag! Ik heb er nog maar 2 over en dat is echt te weinig voor deze aardbeiliefhebbert Junidragers ook welkom, ik ben benieuwd wat eraan komt. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jorieke123 Geplaatst: 29 maart 2017 Geplaatst: 29 maart 2017 Suus, heb je nog roomse kervel-zaailingen? Mijn plant doet het slecht, elk jaar weer. Dus ik wil eens een andere standplaats proberen, en dan kan ik deze in de grond laten zitten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
SuusP Geplaatst: 29 maart 2017 Auteur Geplaatst: 29 maart 2017 Ja hoor, zat. Vandaag weer een paar uitgegraven, zal er ook voor jou apart houden Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Erny Geplaatst: 29 maart 2017 Geplaatst: 29 maart 2017 Oh oeh... Suuuuss... de mijne (had ik van Thea) zijn verdronken in mn gebroken enkel jaar...Heb je ook een stekkie voor mij? Heb ze ook gezaaid maar geen idee of ze gaan kiemen... Â Weet niet wat je terug wilt dan? Prikneus wit of paars misschien? Quote
SuusP Geplaatst: 29 maart 2017 Auteur Geplaatst: 29 maart 2017 He Erna, geen probleem ik zet er ook een voor jou apart. Prikneus, graag... maar... alleen als ie echt heel paars-paars is, vooral niet de knalroze standaardvariant. Heb veel oranje en geel in de tuin en die combi doet pijn aan mijn ogen Witte kunnen sowieso altijd, misschien wel zo veilig  PS moet nog eens naar die sheet kijken, als mijn hoofd weer beetje helder is dan Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Erny Geplaatst: 29 maart 2017 Geplaatst: 29 maart 2017 Sheet is geen haast bij... is geen ramp... maar zoveel moeite voor die kolommen en dan doen ze het niet... Â Denk dat wat ik misschien paars noem dan misschien toch wel die rozige variant is geweest?...Maar heb ook witte, tenminste als het allemaal goed geoogst is en goed in het zakje en goed gezaaid en goed gelabeld is... Neem ik van allebei wel wat mee, kan je die roze er gelijk weer uitrukken mocht die verschijnen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 Dank je Suus. Waar staat de plant bij jou? Zon? halfschaduw? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
SuusP Geplaatst: 30 maart 2017 Auteur Geplaatst: 30 maart 2017 @Erna, prima! Jorieke, hij staat hier aan de noordwest kant van het huis op vrij arme zandgrond. Eerste jaar was mwah, maar sindsdien gaat ie als een trein. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Kim Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 He Kim, Ostara's heel graag! Ik heb er nog maar 2 over en dat is echt te weinig voor deze aardbeiliefhebbert Junidragers ook welkom, ik ben benieuwd wat eraan komt. ik pot maandag wat voor je op van beide!  Qua paprikas heb ik een minibel orange en een etkezesi pelso voor je over. Zouden het allebei ook buiten moeten kunnen doen en passed onder de tunnel .  Heb jij toevallig voor mij nog een cherry bing en een honingtomaat over? Quote
SuusP Geplaatst: 30 maart 2017 Auteur Geplaatst: 30 maart 2017 Hmm dat klinkt goed, kim! En tomaten zat hier, ik zet ze erbij op de lijst. Iemand die nog komkommer kan missen? Liefst een ras voor buiten, komt aan een rek. Een zaailing of twee zaadjes maak je me al heel blij mee! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Geplaatst: 2 april 2017 Ik heb wat spruitzaailingen over (roodnerf), iemand daar interesse in? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
angela (†maart 2025) Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Ik wil er wel een stuk of 3 Quote
SuusP Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Geplaatst: 2 april 2017 Noteer ze voor je Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Anna3 Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Komkommerzaadjes heb ik wel voor je, Miniature White en Chrystal Lemon. Heb je een stekje van je tayberry voor mij? Quote
SuusP Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Geplaatst: 2 april 2017 Anna, ik ben eigenlijk op zoek naar gewoon groene komkommers met zo min mogelijk bultjes. Ik ben namelijk te lui om mijn komkommers te schillen Maar een Taybesstek kan ik zeker voor je apart zetten. Heb je misschien nog een leuke vaste plantenstek of wat van die Kalibos zaadjes voor me? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Lastminute wens: crocosmias/montbretias knolletjes. Ik heb oranjegele en wil er heel graag wat rode of oranje-rode bij. Kan wat oranjegele uitsteken om te ruilen, want die heeft zich mooi uitgebreid dit jaar.Ook nog in de aanbieding: Nepeta grandiflorum en Persicaria amplexicaulis. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 5 april 2017 Auteur Geplaatst: 5 april 2017 Okidoki, ik ga het boeltje vast klaarzetten waar mogelijk. Vraag aan iedereen waarmee ik heb geruild: zouden jullie even willen checken of alles klopt en zo niet dan even doorgeven? Zie lijstje onderaan eerste bericht. Dankuzeer en tot zaterdag! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.