Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aan het zoeken geweest maar vind het niet en zoekfunctie geeft ook geen oplossing .

Is het mogelijk om een bestand te versturen via pb of te plaatsen ?

Ik zie af en toe wel wat mij Excel bladen lijken toegevoegd aan een bericht , kunt je dit rechtstreekst plaatsen en versturen via PB ? Of moet het door in paint of zo te plakken en dit dan te behandelen zoals een Foto ? Want excel word PDF herkent hij niet als foto en dat lijkt me het enige dat je kunt toevoegen .

Concreet ik wil een PDF versturen naar iemand via PB is dit mogelijk en hoe ? "truck" met piant of zo lijkt me wat omslachtig iets meer dan 100Blz.

Alvast bedankt

Geplaatst:

Nee, dat kan niet.

Het lijkt me ook geen goede keuze: het uploaden van meerdere bestandstypen kost veel extra schijfruimte op de server waarop het forum draait. Ook zou dan de mogelijkheid bestaan om illegale content (tot complete DVD's) op het forum te plaatsen.

Voor het delen van Excel bestanden en PDF's is het goed werkbaar als je per PB om het email adres van de beoogde ontvanger vraagt.

(Mijn onderschrift verwijst wel naar Excel bestanden. Dat is enkel een gewone internet link, naar een (mijn eigen) webserver waar ik de bestanden op geplaatst heb.)

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Bedankt voor de info. Ik dacht al zo iets. Maar omdat ik soms in bepaalde onderwerpen lijsten en afbeeldingen zie passeren van indeling en zo , Die me op exel lijsten doen denken, vroeg ik me af zie ik iets over het hoofd. En omdat zoekfunctie niks opbracht begon ik ook te twijfelen doordat ik iets had van er zullen er wel toch nog mensen bestanden naar elkaar willen sturen hebben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...