Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen tuinders,

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben Jente en sinds dit weekend huurder van een volkstuintje

Mijn vriend doet mee vanaf de zijlijn (vooral het zware werk ) en mijn dochter van bijna 2 is nu al helemaal fan van de tuin. Ze heeft het er dagelijks over en vermaakt zich prima met haar harkje en schepje. Ik denk er nog over er ook een zandbak neer te zetten zodat ze straks niet door m'n pasgezaaide bedden heen walst haha.

Even wat foto's van wat het nu is:

IMG066177111488620651.jpg

Vanaf de ingang, ik heb alvast een denkbeeldige indeling in de tuin 'gekrast'. En bij de kas mijn dochter.

IMG065949051488620709.jpg

Linkerkant van de tuin

IMG066032721488620728.jpg

Rechterkant van de tuin

[img-rotate=]

IMG062037101488620753.jpg[/img-rotate]

Gedeelte naast de kas, achterin wil ik plek maken voor de composthoop/bak oid

[img-rotate=]

IMG061858741488620373.jpg[/img-rotate]

De kas, onkruid is er inmiddels uit.

Ik hoop dat alles goed gaat met die foto's op het voorbeeld wil de site ze wisselend wel/niet laden, we zien wel!

In de kas wil ik de gebruikelijke dingen zoals tomaten en pepers en in het vroege voorjaar wellicht sla, spinazie oid. En verder heb ik allerlei plannen maar nog niet echte een schema gemaakt oid. Het is ons eerste jaar dus ik vind dat we ook wel wat mogen aanrommelen hier en daar haha.

Goed, ik heb al een boel meegelezen hier en hoop hier nog veel meer te leren!

Groetjes, Jente

Geplaatst:

Van harte welkom!

Mooi stukje tuin en mooi opgeleverd. Mijn tuin stond vol met het meest ongelukkige onkruid.

Heel veel tuinplezier hier en op je tuin.

Gr. Jeroen

Geplaatst:

Ah kijk ! De foto's die ik mistte bij je 1e vraag verderop in het forum.

Leuk hoor Heerlijke maat tiun. Daar kan je een hoop mee.

en die met een stok getrokken strepen in de aarde. Waar doet me dat toch aan denken. Spelletje landjepik oid ?

Veel plezier en neuswerk hier op ons forum.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...