Sentron Geplaatst: 10 maart 2017 Geplaatst: 10 maart 2017 Hallo iedereen Ik ben onlangs opnieuw begonnen met een moestuin. Daarvoor had ik een 5-tal jaar een moestuin, maar vanwege de studies heb ik die moeten overlaten aan mijn vader. Nu echter afgestudeerd en een nieuw stukje geclaimd waar ik in hartenlust kan kweken en experimenteren. Ikzelf ben 27 jaar en heb o.a. Tuinbouwtechnieken en Groenmanagement gestudeerd, dus geheel onervaren ben ik niet, er zit enkel wat roest op. Komend seizoen werken we dat er wel af. Mijn moestuintje is zo'n 75m², zandgrond en gelegen tegen een zuidmuur. Dus ik zal flink wat water mogen geven... Daarvoor was het bloemenakker dus zaden van (on)kruiden zitten ook genoeg in de grond. Desondanks heb ik er flink zin in en hoop ik hier wat bij te leren en vice versa. Groetjes! Quote Van plant naar pot
Jeroen76 Geplaatst: 10 maart 2017 Geplaatst: 10 maart 2017 Van harte welkom en veel plezier weer Gr. Jeroen Quote
pippi Geplaatst: 10 maart 2017 Geplaatst: 10 maart 2017 Welkom op het forum en veel plezier met je tuintje! Quote
Charly Geplaatst: 10 maart 2017 Geplaatst: 10 maart 2017 Een nog lege zuidmuur! Wauw... Dat biedt fantastische mogelijkheden mbt fruit etc!Al enig idee? Welkom in ieder geval! Quote wees bevriend met kleine dingen
Jorieke123 Geplaatst: 11 maart 2017 Geplaatst: 11 maart 2017 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Cheela1982 Geplaatst: 11 maart 2017 Geplaatst: 11 maart 2017 Welkom en succes dit jaar! Quote https://www.cheelaschiliseeds.be/ Mijn Facebook groep: “Pepers, Paprika's en Tomaten Kweken”https://www.facebook.com/groups/1761232384178475
Sentron Geplaatst: 13 maart 2017 Auteur Geplaatst: 13 maart 2017 Bedankt voor de welkomst! Voorlopig komt er geen fruit tegen de muur, we hebben al heel wat staan, maar zeg nooit nooit Quote Van plant naar pot
Sentron Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 Fotootje van mijn moestuintje Quote Van plant naar pot
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.