Geplaatst: 21 augustus21 Aug De gember hier heeft er eeuwen over gedaan om een enkele spriet te laten groeien die nu al een beetje aan het verdrogen is. Die gigaknol waar ik op aan het asen was, zal 'em niet worden 😋.
Geplaatst: 16 september16 Sep De plantjes maken nog heel dapper wat nieuwe scheuten. Ik heb ze maar wat aangeaard. Ik zag dit voorjaar een kas vol gember en kurkuma voor me... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 oktober20 Okt Ook bij ons is het niet veel. Ik laat ze in de kas staan deze winter.Kijken hoe dat gaat……
Geplaatst: 20 oktober20 Okt Op 16-9-2025 om 10:13, Jorieke123 zei:een kas vol gemberStaat hij nu ook in de kas Jorieke? En dan ook niet snel scheuten maken? Ik heb het 2 jaar geleden ook geprobeerd, een tijd binnen gestaan, maar het schoot niet op en je krijgt dan gauw rauwvaren vliegjes. Ik heb nu een gember kunnen kopen, zo vers! Nog nooit eerder gezien, misschien dat ik het daarmee kan proberen. Een echte bio gember stond erop.
Geplaatst: 25 oktober25 Okt Ja, ze staan in de kas. Maar dit is blijkbaar geen gemberjaar voor mij. Vorig jaar deden ze het super! Ze staan er nu nog fris bij hoor, er komt heel af en toe nog een nieuw scheutje bij. Maar alles blijft laag en minimaal. Voorlopig laat ik ze nog maar staan. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.