Geplaatst: 15 maart 20178 j Goedenavond, Gisteren kregen we op het werk onverwacht bezoek van deze vrolijke snater. Ik heb al even zitten googlen, maar ik heb hem nog niet kunnen vinden.Weet iemand misschien wat voor merk en type het is? Groetjes,Marten
Geplaatst: 15 maart 20178 j ik vermoed een zomertaling vrouwtje moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 16 maart 20178 j Auteur Die lijkt er inderdaad wel goed op!Had ik zelf nooit gevonden. Bedankt, leuk om te weten!
Geplaatst: 1 april 20178 j Daar vind ik em ook erg op lijken ja. Die maken echt een apart geluidje, een soort "mauw". facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 april 20178 j Bijdrage van mijn vogelspottende vriend: "dit is zeker geen zomertaling, die zijn veel kleiner. Ziet eruit als een exoot. Best om naar een opvang te brengen". Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.