Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn naam is Anniek. Ik ben 29 en probeer al zo lang als ik mij kan herinneren groene vingers te krijgen.

Dit jaar is het eindelijk gelukt om bloemen opnieuw te laten opkomen. En mijn gekregen hortensia doet het nu al zo'n 3(?) jaar! Dat is hèt wonder voor mij. Planten gaan bij mij altijd dood.

Wij wonen in een flat en op het balkon heb ik sinds vorig jaar een kweektafel waar ik toen kruiden in had gezaaid, 50% succes.

Maar ik geef niet op, sommige mensen zijn gewoon hardleers hè?

Het grootste probleem zit hem in het water geven: ik geef te weinig of juist te veel.

Graag verhuis ik ooit naar een huis met een mooie grote tuin om echt in te verbouwen.

Geplaatst:

Van harte welkom en er staan zat tips hier waar je vast wel wat mee kunt. Is er geen volkstuinvereniging bij jou in de buurt? Veel verenigingen bieden ook kleinere tuinen aan. Ik vind het heerlijk om even naar m'n tuin te gaan, terwijl ik achter huis ook een flink stuk heb maar daar zijn de kinderen de baas.

Heel veel plezier hier!

Gr. Jeroen

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...