Spitskool Geplaatst: 24 mei 2017 Geplaatst: 24 mei 2017 @Mellie ja, sorry. Het is per ongeluk zo goed gegaan. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Spitskool Geplaatst: 25 mei 2017 Geplaatst: 25 mei 2017 De boomspinazie die ik heb gekregen doet het ook mooi trouwens. Maar las ik nou goed dat ze ergens in juli aan een groeispurt beginnen en wel tot twee meter hoog worden? Dat heb ik namelijk niet helemaal ingecalculeerd. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Mellie Geplaatst: 25 mei 2017 Auteur Geplaatst: 25 mei 2017 Haha ik heb er 10 naast elkaar staan... dat wordt nog wat Quote
Mellie Geplaatst: 26 mei 2017 Auteur Geplaatst: 26 mei 2017 we zien wel wat het wordt! Hoe doen jouw plantjes het charissa? Quote
charissa.terhors Geplaatst: 30 mei 2017 Geplaatst: 30 mei 2017 Ja goed ! Begint nu eindelijk echt te groeien Quote
Mellie Geplaatst: 30 mei 2017 Auteur Geplaatst: 30 mei 2017 Â De citroenverbena die ik in wat water had gezet, krijgt zowaar wortels! Met dank aan het stekje van Marloes! De honingverbena geniet trouwens enorm van zn nieuwe thuis. Vol in bloei en al 2 x zo groot dan hij was. Â Quote
Mellie Geplaatst: 1 juni 2017 Auteur Geplaatst: 1 juni 2017 Net alvast de fudge gemaakt voor morgen! Tot morgen Marloes, waar gebruik je de honingverbena voor? Kun je er bv thee van trekken? Zijn de bloemetjes ook eetbaar dat je weet? Quote
Marloes Geplaatst: 1 juni 2017 Geplaatst: 1 juni 2017 Hoi,Hier staat een leuk stukje over de honing verbena http://www.versvancees.nl/product/eetbare-bloemetjes/dushi-buttons-honing-verbena-eetbare-bloemetjes/groetjes, Marloes Quote
Mellie Geplaatst: 1 juni 2017 Auteur Geplaatst: 1 juni 2017 Wat een goed stukje! Zou je die bloemen ook kunnen invriezen? Het is best een stevig bloemetje. Iemand ervaring mee toevallig? Quote
Mellie Geplaatst: 1 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2017 Hai moestuinders, Tijdens de 020-moesdag hadden we het erover om in het najaar nogmaals bij elkaar te komen.  Er zit natuurlijk de mega mtfd aan te komen bij Jorieke. Ik weet niet of er dan nog wel behoefte is aan een moesdag in Landsmeer. Wie vindt het leuk om eind okt of begin nov nogmaals af te spreken en het eea te ruilen, bij te kletsen en meer?Lijkt me in elk geval gezellig de eerste lichting weer te zien en er is natuurlijk altijd plek voor meer mensen! Groene groetjes, Melek Quote
Charly Geplaatst: 3 oktober 2017 Geplaatst: 3 oktober 2017 Oh ik had deze gemist. Ik wil ook graag even komen als dat uitkomt. Leuk. Quote wees bevriend met kleine dingen
Mellie Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2017 Oo wat ene gezelligheid! In november ergens doen? Wat is handigheid agendatechnisch?0 Quote
roeier Geplaatst: 3 oktober 2017 Geplaatst: 3 oktober 2017 Het spreekt mij wel aan. Â Landsmeer lijkt voor mij dichterbij dan Zelhem, ik moet nog wel even zien hoe precies, maar zo'n reis lijkt te doen.Wat me niet past is het eerste weekend van November, de rest is vrij. Quote
Mellie Geplaatst: 6 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2017 Landsmeer is een stuk dichterbij hoor Roeier! Top als je erbij kunt zijn. De eerste x was goed geslaagd. Ik kijk er met veel plezier op terug. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.