Goldfish Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 @ Mariska, Meer dan twee planten zal ik niet zetten dus... vier zaden? Quote
weknow Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Hoi Mariska, Misschien heb je belangstelling voor stek van tayberry en/of zwarte framboos "(die "van Thea", ras niet bekend) Ik kan eventueel nog wel wat tijm gebruiken, als je zaailingen of veel stekken hebt..... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
SuusP Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Dankjewel SuusP, ik ga wat voor je in potjes zetten. Ik denk trouwens dat je foto 5, 6 en 7 bedoelt in plaats van 6, 7 en 8?. Oei, ja 5,6,7 inderdaad. Was niet zo scherp meer geloof ik. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Mariska_dkd Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 Hoi Mariska_dkd! Zou ik van jou een stukje/stekje lavas mogen? En misschien wat slazaad? Ik heb hier eventueel een heel klein zaailingetje, volgens mij van doornloze braam, ter ruil. Ook heb ik nog citroenmelisse en mierikswortel in de aanbieding. Of misschien iets anders van mijn lijstje?Jazeker, ik zal het noteren! Ik heb wel interesse in de zaailing van de braam en ook wel in de mierikswortel. Ik maak zelf bonbons dus als je voorkeur voor een bepaalde smaak hebt kan je dat doorgeven dan kan ik ze vandaag nog maken voor je.Klinkt super, zoals ik al schreef lust ik bijna alles met chocola, dus ik laat me graag verrassen. Ik ga zo nog even meten voor de gaaspanelen. Ik zet de artemisia "cola" voor je op de lijst Dankjewel! Meer dan twee planten zal ik niet zetten dus... vier zaden? Misschien heb je belangstelling voor stek van tayberry en/of zwarte framboos "(die "van Thea", ras niet bekend) Ik kan eventueel nog wel wat tijm gebruiken, als je zaailingen of veel stekken hebt.....Leuk, ik heb voor beide wel belangstelling! Voor mezelf heb ik tijm gezaaid, maar ik heb nog een plant van vorig jaar die ik buiten in een bak had gezet en daarna ben vergeten, maar daar heeft hij zich weinig van aangetrokken. Die mag verhuizen, dus zonder tegenbericht neem ik hem voor je mee. Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 Net even de laadruimte voor de gaaspanelen gemeten en 90x130 centimeter zou volgens mij nog net moeten gaan. Meer kan ik er niet van maken, het is maar een Nissan Micra. Kleiner kan eventueel dus ook. Ik hoor graag wie interesse heeft inclusief het gewenste aantal en formaat. Dan ga ik even met de betonschaar aan de gang om te zien of het daadwerkelijk past. Quote
Raquette Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Geweldig Mariska, ik schrijf jou op voor de braam (verwacht een ieniemieniestekje van 8cm ) en de mierikswortel! Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Cupcakeje Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Hey Mariska, Ik heb even gemeten en zou twee of drie panelen van 1,80 breed en 1,30 hoof goed kunnen gebruiken. Dus kijk maar of je ze dan door tweeen of drieën snijd zodat jet in de auto past. Er staat een gemengd doosje bonbons voor je klaar Quote
Anna3 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ik weet niet hoeveel gaaspanelen je hebt, kwijt wil en kan meenemen? Ik heb wel interesse in een panelen van 90x130cm, is een stuk of 6 (of 8) mogelijk? Ik kan een boel aardbeiplantjes meenemen? Of wil je er liever iets anders voor? Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Dat gaat opeens hard met de gaaspanelen. Ik zal even kijken hoeveel ik er mee kan nemen. Zelf wilde ik er ook nog wel een paar houden. Maar er staan er ook aardig wat, ik weet niet eens hoeveel eigenlijk. Aardbeien zijn prima Anna3. In jouw topic zag ik volgens mij ook nog potjes en pepers staan? Als je daar nog wat van hebt heb ik daar eventueel ook wel interesse in. Mijn pepers doen niet zoveel helaas. Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 De gaaspanelen zijn iets kleiner dan ik had gedacht, 180x180 centimeter. In plaats van knippen kan ik ze met wat moeite ook dubbelvouwen. Eenmaal weer uitgeklapt zijn ze dan wellicht niet meer kaarsrecht, maar nog wel in één stuk. Lijkt mij handiger, of hebben jullie ze liever in delen van 90 centimeter? Doordat ze iets te buigen zijn kreeg ik tot mijn verbazing een heel gaaspaneel in de auto. Meerdere zal niet gaan op die manier, maar ik hoef er minder af te halen dan ik dacht. Ik denk dat 170 centimeter wel gaat en anders 160 zeker wel. Op die manier krijg ik er voor elk van jullie denk ik wel twee en misschien drie in de auto. Dan heb ik het dus over dubbelgevouwen panelen van 90x160/170 (uitgeklapt 180x160/170). Ik hoor graag of jullie dat past of dat jullie liever een kleiner formaat hebben en zo ja, hoe groot en geknipt of dubbelgeklapt. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Het gaan leuke foto's van de MTFD worden dit jaar denk ik Met als thema hoe prop ik alles in mijn auto Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat voor sommige personen een terugkerend thema is. Quote
Ciska Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Eigenlijk zou je er gewoon moeten gaan zitten wachten totdat men de auto uitlaadt...en dan foto's nemen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Er zijn misschien mensen die dat wel zouden doen Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 En ik vond het hier nog wel zo gezellig. Quote
Kim Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ik weet, ben wat laat al enzo, maar ik zag net dat je eventueel nog compostwormpjes had en vroeg me af of je nog tijd en zin had om op jacht te gaan voor een paar voor me ? Ik heb als vaste eetbare plant wel een bond eeuwig moes je voor je, of misschien dat er nog wat anders op mijn lijstje staat? Quote
Anna3 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Haha, kom maar op met die dubbelgeklapte gaaspanelen Kijk maar hoeveel je kan missen/in de auto krijgt Ik zal ook wat potjes (wil je p9 of p7 of allebei?) meenemen. Heb je nog voorkeur voor de peper of wellicht paprika? Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Ik weet, ben wat laat al enzo, maar ik zag net dat je eventueel nog compostwormpjes had en vroeg me af of je nog tijd en zin had om op jacht te gaan voor een paar voor me ? Ik ga mijn best doen! Ik zal ook wat potjes (wil je p9 of p7 of allebei?) meenemen. Heb je nog voorkeur voor de peper of wellicht paprika?Liefst p9, maar een mix mag ook. Verder maakt het me niet zoveel uit, kijk maar wat je nog hebt voor leuks. Ik hoef er niet zoveel hoor. Quote
geedee Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Ik heb nog mierikswortel voor je (eetbaar en vast) als je interesse hebt en witte aardbei( annablanca) Ik heb interesse in die gaaspanelen. Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 Het spijt me, maar ik denk niet dat er meer in de auto passen en daarbij wil ik er zelf ook nog een aantal houden. Quote
geedee Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 O geen probleem; ik ben ook erg laat met alles door te lezen dit keer; volgende keer beter Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 7 april 2017 Auteur Geplaatst: 7 april 2017 Zo, dat was een nogal hectisch dagje na een kort nachtje. De merrie die het al even spannend maakte was gistermiddag helemaal klaar om te bevallen. Ik stelde nog voor om het gelijk na het avondeten te doen, maar dat mocht niet baten. Gelukkig maken moeder en kind het goed. Ik wilde veel meer meenemen morgen maar ik ben al blij dat ik het afgesproken ruilspul bijna bij elkaar heb. Straks de auto nog inpakken en dan morgen op tijd richting Zelhem. Wij hebben er zin in, tot morgen! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.