Gwen Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Hey, Wie o wie komt er nog bij de Aldi en is bereid om worteldoek voor mij mee te nemen? Het is 3,99 per pak en ik reken op de MTFD meteen af. Ik zoek nog minimaal 7 stuks dus alle hulp is welkom. Bij voorbaat dank, Gwen Quote
prettig gestoord Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Gwen, De kwaliteit van deze doeken is erg slecht en valt na een seizoen in stukjes uit elkaar. De rollen die ze verkopen zijn daarintegen van super kwaliteit.. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Goldfish Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 De 1 bij 25meter rol van 16,99 eur is super. Dit is dus blijkbaar dezelfde zooi als Action, ook al ogen ze wat beter... dat wel. Ik kom na 2 jaar nog steeds stukjes action tegen in mijn tuin grrrrr Quote
Gwen Geplaatst: 5 april 2017 Auteur Geplaatst: 5 april 2017 Ha, Oh dear, ik heb net 3 doeken geekocht. Het is om hardhouten bakken voor paddestoelenteelt mee te bekleden. Wil iemand dan die rollen meenemen? Heb aan 1-2 rollen wel genoeg. Bedankt voor de info, Gwen Quote
Glenn1ap Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Voelde wel heel dun aan.. ik houd het toch bij rollen van 3 m op 100 (-; Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.