Pieter16 Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 (aangepast) Hallo mensen, Zijn er mensen die deze variant van de gewone jostabes bezitten? Of weten waar ik deze kan verkrijgen. 6 april 2017 aangepast door Gast Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
paddestoelengek Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 zal wel aan mij liggente koop in de titel...gevraagd in de omschrijving ik zou even contact opnemen met alpine plants[email protected] succes Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
harms1 Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Ja inderdaad...Kan beter betitelen als 'te koop gevraagd' Pieter! Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk Quote
speets Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Of weten waar ik deze kan verkrijgen.Klik hier Pieter: je kunt de titel zelf veranderen door in je eerste post op het potloodje te klikken. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.