paddestoelengek Geplaatst: 10 april 2017 Geplaatst: 10 april 2017 omdat ik wat inspiratie wou opdoen was ik lekker aan het surfen op het world wide web (klinkt best sportief ) deze kwam ik tegen en vond het een post zeker waard http://www.woksausmaken.nl/ Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
0xygen Geplaatst: 10 april 2017 Geplaatst: 10 april 2017 Smaakversterker, gemodificeerd, conserveermiddel, verdikkingsmiddel, e-nummers, kleurstoffen, conserveermiddelen, heel veel suiker (of vervangers daarvoor) en nog een hele lijst met vage ingrediënten. Grappig dat mensen hier altijd zo benauwd van worden. Suiker is niet goed voor je, kleurstoffen en e nummers kunnen gewoon bietensap zijn, verdikkingsmiddel is gewoon maïzena. Altijd leuk zulke teksten. Dit is tegen de schrijver van het stukje en niet tegen jou paddenstoelengek Quote
gitanoiwan Geplaatst: 10 april 2017 Geplaatst: 10 april 2017 Wij doen altijd de sauzen zelf maken kopen nooit kant en klare woksaus , spaghettisaus , taco saus noem maar op alles zelf maken is lekkerder en vele malen gezonder ......Pasata maak ik van mijn zelf geteelde tomaat..... Pasata is trouwens een basissaus voor heel veel gerechten van pasta gerechten tot gulash voor in de soep dipsaus op tomaat basis te veel om op te noemen , wij vinden namelijk zelf ook dat er veel en veel te veel troep in ons eten wordt gegooid , suikers en zout en smaakversterkers E261 (MSG) wat ronduit gif is .... en het mag blijkbaar we worden met zn allen gewoon vergiftigd en iedereen vind het blijkbaar normaal Quote
Klavertjevier Geplaatst: 10 april 2017 Geplaatst: 10 april 2017 Een andere kijk op E-nummers: http://www.volkskrant.nl/wetenschap/video-waarom-e-nummers-helemaal-top-zijn~a4485308/ Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2017 Geplaatst: 10 april 2017 Het gaat hier niet over E-nummers, het topic is aangemaakt om recepten te delen. Niet om een discussie over E-nummers te houden. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
0xygen Geplaatst: 11 april 2017 Geplaatst: 11 april 2017 @Jorieke123: Je hebt gelijk, de sauzen zien er trouwens wel goed uit @paddenstoelengek : excuses voor het op gang brengen van E nummers Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.