Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zelf tuinkas bouwen. Meedenken? Graag!


Gwen

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Ah! Ik zou dus gewoon ‘eenvoudige’ Europese maten aanhouden. Een goede vriend van me heeft alles in z’n computer staan, zal hem even vragen. 
 

Tips?

- Raam blijft lastig vind ik, al vind ik dat ik dat zelf prima heb opgelost. Het zou ook eenvoudiger kunnen, wellicht gewoon een deur aan beide kanten plaatsen. 
 

- Toch meer licht. Twee wijze heren hier gaven dat al eerder aan. En dat heb ik dit jaar ook doorgevoerd. Eigenlijk zou je zowel op het zuiden als westen het doorzichtige door moeten trekken. Of in ieder geval meer licht. 
 

Dit heb ik dit jaar nog doorgevoerd:

9C6A24EA-7BBF-4856-8C76-AC5B9735E816.jpeg.e96962b281143cec50c566c702fe22c3.jpeg

 

B687237E-4BBB-4370-A673-D8DA581F3E22.jpeg.5efc4cdbaa888de0e0288a36acf2b53e.jpeg

 

 

7D7AFF8B-DD9B-453E-895B-00D4EFBF8DF4.jpeg.1e837f5c904c909254666fe38b45b740.jpeg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later ...

Saalk86, erg mooie kas!

Ik vroeg me even af of je verschillen merkt tussen de glazen kas en de pvc kas? 

Ben momenteel zelf bezig met het ontwerp voor een houten kas en om diverse redenen kies ik liever voor PVC of polycarbonaat golfplaten. Echter waren enkele mensen van mening dat dit ongunstig is voor de vruchtgroei van o.a. tomaten. Ik heb er zelf alleen nog niets over kunnen vinden.

Hoor het graag! Groet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...