Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weer eens een update...

De eerste stamslabonen zijn geoogst,en nu ben ik ook heel veel tomaatjes aan het oogsten(Tiny Tim)

Verder nog wat soorten sla gezaaid en spinazie.

Gr.

Geplaatst:

Ziet er mooi uit die foto's!

Die Tiny Tim, had je die al of zijn dat die we geruild hebben? Bij mij hebben ze het niet zo goed gedaan dit jaar helaas.

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Zo dat is lang geleden dat ik hier op het forum ben geweest! Nou ja, een update

Al veel dingen geoogst; heel erg veel tiny tim tomaten,komkommer,aardbeien,sperziebonen,gele peertomaatjes en nog wat meer! Verder heb ik nu nog in de kas staan: komkommer(daar hangen de laatste vruchten aan binnenkort oogsten)sla,sperziebonen wat gele peertomaatjes en aardbeien. Buiten staat: spitskool,savooiekool,bloemkool en bieslook.

De groeten:D

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Dag moestuin mensen,

Alles in de kas is geruimd er staat nu alleen nog wat sla en prei en aardbeien. Ik mag volgend jaar eenstuk grond huren van tuinder GuusD dus kan ik nog meer gaan telen:) Dit jaar was een mooi jaar om leren omdat het de eerste keer was dat ik een moestuin heb. Het is me helemaal niet tegen gevallen en voor volgend jaar heb ik allea al uitgetypt van wat ik wil zaaien. Binnenkort een teeltplan maken als ik weet hoeveel grond ik heb en de tuin winterklaar maken.

Gr. Wesley

Geplaatst:
Dag moestuin mensen,

Ik mag volgend jaar eenstuk grond huren van tuinder GuusD dus kan ik nog meer gaan telen:) Gr. Wesley

Jazeker,

Omdat het kan.

Geplaatst:

@ geedee ja de kas gebruik ik wel in de winter: voor stekjes van de aardbeien in te zetten zodat die niet kapot vriezen buiten, ook staat er wat sla en winterwortel in

Gr.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...