berend78 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 beste ik had om te beginnen een vraag hoe kan ik mijn foto,s opsturen van mijn moestuin verder heb ik nog wat vragen van alles wat nou heb ik van het jaar voor het eerst witlof gezaaid en het ziet er mooi uit mooie planten hoog loof en ik bezit ook een koude kas van 3x5 en heb ik gelezen dat je witlof ook in de kas kan kweken dus ik maar alvast een kuil gegraven in de kas dan is dat tenminste gebeurd nou wou ik van de week al een gedeelte inkuilen maar wel loof maar geen pennen( heel klein) moet de groei van de pennen nog komen of wordt het niets verder heb ik ook voor het eerst bakken aan de schutting gemaakt voor de aardbeien ik dacht dat ik dan meer controle over had met het oog op het water geven en plukken dat is ook een grote flop geworden hop werk geen aardbeien nou wou ik het met hangaardbeien proberen ,jammer ik kan er nog geen foto,s van plaatsen ik hoop dat ik goeie tips ontvang want ik ben nog een leek op dat gebied alvast mijn dank bart (berend) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVL Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Hallo, Foto's kun je opladen met http://imageshack.us/(klik op 'browse', kies de foto en druk op openen, klik op 'upload now'. Kopieer dan de 'direct link' door daar op te klikken en plaats deze op het forum tussen de tags:)[img][/img] Als het niet lukt laat je het maar weten Witlof vraag: Misschien te veel stikstof in de grond of te laat gezaaid. Je kan altijd proberen om ze nog in de grond te laten zitten en kijken of ze nog groeien. Voor de aardbeien vraag: aardbeien geven het tweedejaar altijd meer aardbeien. Maar omdat je schrijft dat er geen enkele aardbei aanzat zou ik inderdaad nieuwe plantjes kopen. Verder goede potgrond in de bloembakken doen. Als je de foto's oplaad kunnen we mogelijk nog beter advies geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...