Thrive Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Goedemiddag! Nu mijn vriend en ik afgelopen dinsdag dan eindelijk de beschikking hebben gekregen over 'ons eigen' volkstuintje, vond ik het tijd om hier een account aan te maken. Dan kunnen we niet alleen maar meelezen, maar ook meepraten en vooral vragen stellen. We zijn vorig jaar begonnen met een vierkante meter moestuin-bak in de achtertuin, inmiddels staat hier een soortgelijke bak bij voor de aardbeienplanten, en sinds afgelopen dinsdag beschikken we dus over 25m2 op de volkstuin bij ons in het dorp om dit seizoen te kunnen kijken of dit ook wat voor ons is. Zoals op onderstaande foto's te zien is hebben we het zwaarste werk, het spitten en onkruid wieden, achter de rug. Nu komt het leukste, het indelen van de tuin en het bedenken wat we er eigenlijk in willen hebben (en wat nu nog gezaaid/geplant kan worden natuurlijk). Met behulp van dit forum gaat het helemaal goed komen, en anders geven we een gil en vragen we om hulp natuurlijk, want we hebben nog heel wat te leren. Quote
Jeroen76 Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Leuk! Van harte welkom en heel veel plezier hier en op jullie volkstuin! Er is nog zat te planten en te zaaien dus dit jaar al een goed beeld of het iets is. Pas op want het is verslavend hoor! Gr. Jeroen Quote
Evelien_ Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Heerlijk zoveel ruimte. Veel plezier en welkom. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Thrive Geplaatst: 20 mei 2017 Auteur Geplaatst: 20 mei 2017 Heel erg bedankt allemaal! Dat het verslavend is heb ik inderdaad al gemerkt, wat is het heerlijk om tussen het studeren door zo nu en dan even langs de tuin te lopen om bij de plantjes te kijken Quote
Mellie Geplaatst: 26 mei 2017 Geplaatst: 26 mei 2017 O wat heerlijk Thrive! Heel veel plezier met de nieuwe tuin en geniet ervan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.