heidike_90 Geplaatst: 20 mei 2017 Geplaatst: 20 mei 2017 Ik vroeg me af of ik iets kon planten onder onze bonen .Ik wil graag zo veel mogelijk kunnen planten en dacht misschien daarom wat onder de bonen te planten .Misschien wortelen of sla ? Hebben jullie daar ervaring mee ? Quote
speets Geplaatst: 20 mei 2017 Geplaatst: 20 mei 2017 Sla is heel gebruikelijk, want die zijn al op tegen de tijd dat de bonen het licht weg nemen.Om die zelfde reden zijn wortels wat minder geschikt. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
heidike_90 Geplaatst: 20 mei 2017 Auteur Geplaatst: 20 mei 2017 Sla is heel gebruikelijk, want die zijn al op tegen de tijd dat de bonen het licht weg nemen.Om die zelfde reden zijn wortels wat minder geschikt. dankjewel speet ! Ik plant er morgen mijn sla uit en zet de worteltjes er dan naast of er voor . Quote
heidike_90 Geplaatst: 20 mei 2017 Auteur Geplaatst: 20 mei 2017 en andijvie geen andijvie zaadjes .We doen het met het geen we al hebben .wie weet volgend jaar ! Quote
RobO Geplaatst: 22 mei 2017 Geplaatst: 22 mei 2017 ik weet niet of je veel wind krijgt op de staken maar ik zou ze even schuin schoren: Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.