John73 Geplaatst: 23 mei 2018 Geplaatst: 23 mei 2018 geen idee eerlijk gezegt.ik ga hem zo wel bestellen voor mijn soreli.een belen heb ik niet dus kan ik ook nog niet over meepraten.wel vandaag de eerste 3 bloemen open van mijn hayward.staat de matua of atlas als ergens in bloei ik heb ze beide maar nog geen knoppen erin? Quote
bart646 Geplaatst: 25 mei 2018 Geplaatst: 25 mei 2018 Vanaf vanmorgen zowel belen25% als soreli 50% bloei Belen Soreli Quote
John73 Geplaatst: 25 mei 2018 Geplaatst: 25 mei 2018 Dat is best laat dan. Hier al 50% van de hayward bloemen vol open. Jou belen kan mijn hayward dus bestuiven Quote
bart646 Geplaatst: 25 mei 2018 Geplaatst: 25 mei 2018 John dat zou kunnen gezien mijn positie in het platteland. Matua en greenligt zijn hier nog strak dicht. Wat wel zo is dat mijn kiwi’s allemaal in de zelfde hoek en dus omstandigheden staan. Minkimale bloeit ook volHet is een kleine plant. Quote
John73 Geplaatst: 27 mei 2018 Geplaatst: 27 mei 2018 Bij gebrek aan bloesem in mijn atlas. Ben ik bij een kennis wat takjes gaan halen. Deze in een vaasje gezet en de hommels doen de rest. Dit doe ik al een aantal jaar zo. Quote
mastert Geplaatst: 27 mei 2018 Geplaatst: 27 mei 2018 Vijf minuten geleden, had mijn, dit voorjaar gekochte, Atlas nog geen enkel bloemetje. Toch een nuttig momentje, tientallen slakken te grazen genomen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.