Stephano Geplaatst: 14 juni 2017 Geplaatst: 14 juni 2017 Hallo allemaal, Mijn naam is Stephano. Ongeveer 2 jaar geleden ben ik verhuisd naar een klein dorpje in Limburg en kon ik mijn droom verwezenlijke om een moestuin aan te leggen in mijn achtertuin. Natuurlijk heb ik het internet vaak afgezocht voor tips en tricks en kwam ik ook vaak uit op dit forum. Nu ik de tuin aardig onder controle heb lijkt het me leuk om hier mijn voortgang een beetje bij te kunnen houden. Groeten Stephano[img-rotate=][/img-rotate] Quote
wilma2 Geplaatst: 15 juni 2017 Geplaatst: 15 juni 2017 Hallo stefani en welkom aardige foto maar even op letten met de juiste stand dat kijkt. Prettiger Quote
Stephano Geplaatst: 18 juni 2017 Auteur Geplaatst: 18 juni 2017 Dankjewel. Zal de volgende keer de camera draaien Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 juni 2017 Geplaatst: 21 juni 2017 Welkom hier! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 24 juni 2017 Geplaatst: 24 juni 2017 Hai Stephano, Welkom op het forum! Altijd leuk om te lezen en ook gezellig om informatie -nuttig danwel categorie babbeltuin- uit te wisselen. Veel plezier van je tuin en dat gedoe met de foto's... grrrr! Zelfs als ik mijn mobiel goed houd, heb ik vaak foto's op zn kant. Vandaar dat ik foto's enkel nog via tapatalk plaats, maar dat terzijde. Groene groetjes en tuinier ze! Quote
Charly Geplaatst: 28 juni 2017 Geplaatst: 28 juni 2017 Leuk om meer van je te lezen. Welkom hoor! Quote wees bevriend met kleine dingen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.