Jump to content

Hallo ik ben supermoeke...

Supermoeke

Recommended Posts

Hallo allemaal!!

Ik ben Daniëlle.. Ik ben getrouwd en ben een moeder van 2 jongens ( 8 en 5 ) We zijn vorig jaar verhuisd en ik wilde weer een makkelijke moestuin.. Ik vind het geweldig om te hebben.. en de jongens ook.. Die hebben allebij een bak met dingetjes... Helaas was de tuin afgelopen weekend pas klaar.. Maar de tomaten planten had ik al klaar staan..

11ipnhz.jpg

Hier een foto van mijn tuintje...

kaqnba.jpg

en dit zijn de bakken van de jongens..

Groetjes Supermoeke..

Hallo Daniëlle, leuk dat je je ook hebt aangemeld hier op het forum. Wat een mooie bak heb jij staan!

En leuk dat je jongens ook een teiltje voor zichzelf hebben gekregen. Grappig die boeddha in t midden.

Wat ga je nog meer in je MM zetten?

Good things come in small packages

Bedankt voor jullie hartelijk welkom.. en de complementjes...Dat is altijd leuk..hihi..

Ik heb in mijn bakken.. Krulsla, Kropsla, Gewoon radijs en gemengt radijs, lente uitjes, worteltjes, Borage, boontjes, snackkomkommer en tomaten.. Ik ben heel benieuwd wat er allemaal gaat lukken en wat niet...

De jongens hebben.. Allebij worteltjes, de oudste heeft nog gewone sla en radijs en de jongste heeft nog krulsla en afrikaantjes.. Hij wilde graag bloemen..

en die happy mael.. Ik denk dat hij die wel graag zou willen hebben... Maar nu weten we welke bak voor wie is..

Groetjes Supermoeke

indrukwekkend, moet dat allemaal in die bakken tevoorschijn komen? T lijkt zo klein....maar ik heb er geen verstand van dus hou me te goede aub....

Succes in ieder geval!

Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat, ook met je kids. Leuk dat ze zich er zo in laten betrekken....leuk hoor! ben best een beetje jaloers!

Hey Mamabeer...

Ik heb de knoflook bieslook, Bladselderie en peterselie in potjes staan.. Die staan niet in de tuin.. Maar de bakken zijn nog best wel groot hoor.. Ik heb meer dan dat ik bij ons ander huis heb... Ik kan lekker voor uit..

Groetjes...